S 1000 RR веде гру за всіма правилами - тут зовнішній вигляд в будь-який час показує справжню продуктивність. Підвіска Dynamic підходить для професійних гоночних заїздів і простого задоволення від поїздок. Також до цього додається постійне балансування на межі розумного. Всі ці характеристики доповнюються дивовижною і стабільною статистикою продуктивності, підігнаній під стандарт «Евро4». Тут можна переглянути всі технічні дані і дізнатися інформацію про стандартне оснащення.
ТЕХНІЧНІ ДАНІ
Двигун
Тип
Рядний чотирьохциліндровий чотирьохтактний двигун з водяним / масляним охолодженням, чотири титанових клапани на циліндр, подвійний верхній розподільний вал
Діаметр і хід поршня
80 x 49,7 мм
Об`єм
999 куб. см
Номінальна потужність
146 кВт (199 к.с.) при 13 500 об. / хв
Макс. обертаючий момент
113 Нм при 10500 об / хв
Ступінь стиснення
13,0:1
Підготовка пального
Електронний вприск, змінна довжина впускної трубки
Контроль викидів
Регульований трьохходовий каталізатор, стандарт EU-4 з електронним регулюванням проміжною трубкою
Характеристики їзди / витрата пального
Максимальна швидкість
Понад 200 км / год
Витрата на 100 км по стандарту WMTC
6,7 л
Тип пального
Неетильований бензин преміум-класу з октановим числом 95-98 (RON) (контроль детонації, номінальна здатність навантаження при роботі на паливі з октановим числом 98)
Електрична система
Генератор змінного струму
406 Вт
Акумулятор
12 В / 9 Ач, необслуговуваний
Трансмісія
Зчеплення
Багатодискове зчеплення в масляній ванні, з функцією запобігання ривків, з механічним приводом
Коробка передач
Шестиступінчаста прямозуба коробка передач з синхронізатором
Вторинний привід
Ланцюг 17/45
Антипробуксовочна система
DTC
Габарити / вага
Ширина (включаючи дзеркала)
826 мм
Висота (без дзеркал)
1140 мм
Висота сидіння, без навантаження
815 мм (комфортне сидіння (аксесуар): 850 мм)
Довжина кроку водія, без навантаження
1805 мм (комфортное сиденье (аксессуар): 1870 мм)
Маса без навантаження, повністю заправлений / готовий до експлуатації
208 кг *
Суха вага
179,5 кг
Макс. допустима вага
407 кг
Максимальне навантаження (в стандартній комплектації)
199 кг
Корисний об'єм бака
17,5 л
Резерв
прибл. 4 л
* Всі вимірювання проведені відповідно до директиви ЄС 93/93 / EEC з усіма експлуатаційними рідинами і з заправленим як мінімум на 90% корисним об'ємом паливного бака
Підвіска / гальма
Рама
Алюмінієва рама мостового типу з несучим двигуном
Передня підвіска / пружинні елементи
Перевернута телескопічна вилка, діаметр 46 мм, регулювання відскоку / стиснення, регульоване попереднє стиснення пружини
Задня підвіска / пружинні елементи
Алюмінієвий двосторонній хитний важіль, центральна пружинна стійка, регульоване демпфірування відскоку і стиснення
Хід пружини, спереду / ззаду
120 мм/120 мм
Колісна база
1438 мм
Кастор
96,5 мм
Кут повороту рульової колонки
66,5°
Колеса
Литі алюмінієві диски
Розмір переднього колеса
3,50 x 17"
Розмір заднього колеса
6,00 x 17"
Передня шина
120/70 ZR 17
Задня шина
190/55 ZR 17
Гальма, передні
Дводискові гальма, плаваючі диски, діаметр 320 мм, чотирипоршневі фіксовані супорти
Гальма, задні
Однодисковий тормоз, діаметр 220 мм, однопоршневий плаваючий супорт
Антиблокувальна система (ABS)
Система BMW Motorrad Race ABS, частково вбудована, режими їзди, що перемикаються
СТАНДАРТНЕ ОСНАЩЕННЯ
Оснащення
- Двосекційне сидіння (висота сидіння: 815 мм, довжина кроку: 1805 мм)
- Система з одним ключем для замка запалювання, рульового управління, кришки паливного бака і пасажирського сидіння
- Об'єднаний замок запалювання і рульового управління
- Регульований важіль ручного гальма
- Невеликий багажний відсік з бортовими інструментами під пасажирським сидінням
- Бортова література
Спеціальні функції
- Алюмінієвий бак
- Багатодискове зчеплення в масляній ванні, з функцією запобігання ривків, з механічним приводом
- Знімний тримач номерного знака
- 3 регульованих режиму їзди «Дощ», «Спорт» і «Гонка»; системи BMW Motorrad Race ABS
- Функція «Краще коло» для активних тренувань на гоночній трасі
- Стандартна система DTC
Електрична система
- Вогні, що постійно світяться і система аварійних вогнів
- Фари і ліхтарі дальнього світла
- Багатофункціональний дисплей з регулюванням яскравості (спідометр з лічильником пробігу, лічильником відстані поїздки, годинник, таймер кола, аналоговий тахометр, поточна передача, відображення середньої витрати і запасу ходу); три різних режими їзди (дощ, спорт, гонка); статистичні функції для гоночного треку, такі як середнє співвідношення газу і гальма, кількість перемикань передач (Vmin / Vmax), вільна функція, програмований індикатор перемикання передач з попередженням про швидкість, «краще коло» і відображення помилок
- Датчик падіння
- Трифазний генератор 406 Вт
- Шина CAN з однопровідною системою (SWS)
- Електронний іммобілайзер
- OBD
- Димчасто-сірі індикатори і світлодіодний задній ліхтар