loader
C evolution
Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового оснащення, а також специфічних вимог ринку.

BMW C EVOLUTION.

МАЙБУТНЄ ВЖЕ НАСТАЛО.

BMW C evolution безкомпромісно забезпечує електричну тягу. Максі-скутер являє собою гармонійне поєднання керованості, динаміки і функціональності. Його зовнішній вигляд буквально притягує погляд! Завдяки потужній динаміці завжди позаду вас будуть залишатися шум і вихлопи вуглекислого газу. А також всі, з ким стояли на світлофорі. Швидке прибуття до місця призначення супроводжується справжнім задоволенням від їзди на BMW C evolution. Запас ходу досягає 160 км, що дозволяє перебувати в русі протягом цілого дня. З чотирма режимами їзди та інтелектуальною рекуперацією енергії при гальмуванні C evolution виглядає прибульцем з майбутнього.

ДИЗАЙН C EVOLUTION

Створюючи майбутнє.

При всій футуристичності стилю C evolution ні на секунду не виникає сумнівів в його приналежності до сімейства BMW. Інноваційний максі-скутер користується сучасними технологіями:

  • світлодіодним денним ходовим світлом;
  • світлодіодними ліхтарями;
  • великим кольоровим TFT-дисплей.

У ефектно розділеної передньої частини бачиться спорідненість зі спортивними моделями BMW Motorrad. Новою комбінацією кольорів Mineral Grey Metallic/Black і ефектними деталями формується вражаюче візуальне сприйняття. Яскравими штрихами ультрасучасного виступають контрастні шви на сидінні і тоноване вітрове скло.

1/5

ПОТУЖНИЙ ЕЛЕКТРОДВИГУН

Електричний двигун з рідинним охолодженням
35
кВт (48 к.с.) при 4650 об. / хв
2.8
с - прискорення від 0 до 50 км / год
72
Н · м - макс. обертаючий момент
160
км - запас ходу на основі WMTC

Електричний двигун з рідинним охолодженням

Неймовірна енергетика електричного приводу.

Неймовірна енергетика електричного приводу.

До приємних особливостей електричного мотора C evolution відносяться його миттєві і лінійні реакції. Цим він відрізняється від традиційних двигунів внутрішнього згоряння. Максимальним обертовим моментом можна користуватися зі старту.

З піковою потужністю 35 кВт (48 к.с.) і 72 Н · м крутного моменту на вихідному валі двигун показує фактичний крутний момент 600 Н · м на задньому колесі. Електроніка обмежує максимальну швидкість 120 км/год. Це зроблено для оптимізації споживання енергії і запасу ходу. На розгін від 0 до 50 км/год C evolution витратить всього 2,8 секунди. Тому на світлофорі у вас завжди буде перевага зі старту.

АКУМУЛЯТОР І ТЕХНОЛОГІЯ ЗАРЯДКИ

Акумулятор C evolution

Акумулятор C evolution

Акумулятор C evolution

Акумулятор C evolution

Технології BMW i.

Технології BMW i.

Блок акумуляторів BMW C evolution складений трьома модулями. Кожен з них оснащений 12 літієво-іонними батареями. Акумулятори останнього покоління мають ємністю 94 А · год, що дає С evolution запас ходу до 160 км (по WMTC).

Для виготовлення повністю водонепроникного корпусу акумуляторної батареї використаний литий під тиском алюміній. Система управління і зарядки – електронна. Корпус виступає як силова структура, захищаючи модуль літій-іонного акумулятора від механічних впливів.

Акумулятор C evolution – результат використання технологій BMW i. Батареї для модулів максі-скутера аналогічні встановленим в BMW i3. Їх випускає завод, розташований в німецькому Дінгольфінге. Компоненти електронної системи управління застосовуються в моделях i3 і i8. Нею:

  • контролюються напруга, струм і температура;
  • забезпечується надійність включення/відключення високої напруги.

Як виконується зарядка акумуляторної батареї.

Батарею BMW C evolution оснастили вбудованим зарядним пристроєм. Її можна під'єднати до звичайної розетки або до зарядної станції. Гніздо зарядного штекера максі-скутера сумісно з автомобільним роз'ємом типу 1. Стандартний кабель зарядного пристрою отримав вилку, що дозволяє підключитися до побутових розеток.

Альтернатива передбачає використання кабелю зарядного пристрою режиму 3. Він забезпечує доступ до зарядних станцій загального користування і настінним зарядним пристроям. Також можна скористатися трифазним струмом 16А, щоб швидше провести зарядку.

Скорочуючи час зарядки, можна отримати певні вигоди. А в новому режимі Silent Charge на зарядку часу йде трохи більше, зате вона проходить значно тихіше.

Як виконується зарядка акумуляторної батареї.
Як виконується зарядка акумуляторної батареї.

ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ C EVOLUTION

C evolution задає нові технологічні стандарти.

C evolution задає нові технологічні стандарти.

Застосування технологічних інновацій дозволяє C evolution диктувати нові стандарти, демонструючи неймовірну практичність. Чотири режими водіння дозволяють водієві вибирати відповідний своїм побажанням. Можете вибрати розслаблений або динамічний, C evolution надає таку можливість. Їзда на максі-скутері відрізняється простотою і високою безпекою завдяки застосуванню інноваційних функцій, наприклад:

  • асистента заднього ходу;
  • протибуксувальної системи з функцією контролю крутного моменту (TCA).

Система контролю крутного моменту (TCA).
Система контролю крутного моменту (TCA).

Ситуація контролюється! Електронною системою управління двигуном безперервно вимірюється фактична швидкість обертання заднього колеса, коли необхідно – зменшується крутний момент. Робота системи контролю крутного моменту (TCA) аналогічна роботі системи ASC (автоматичного контролю стійкості). Нею запобігається неконтрольована пробуксовка, особливо при старті.

Коли відбувається рекуперація енергії при гальмуванні, TCA не допустить блокування заднього колеса, спричиненою надмірним крутним моментом. Антиблокувальну систему гальм також включили в стандартну комплектацію.

Асистент заднього ходу.
Асистент заднього ходу.

Для мотоциклів та скутерів з двигунами внутрішнього згоряння рух заднім ходом важкий. Для BMW C evolution воно передбачено для стандартної комплектації. При русі по місту функція полегшить виконання маневрів і виїзду з парковки з обмеженим простором. Використовуючи перемикач на кермі, активуйте функцію асистента заднього ходу. Екран відобразить включення.

Рекуперація енергії при гальмуванні.
Рекуперація енергії при гальмуванні.

Виконання гальмування автоматично перетворить електродвигун BMW C evolution в генератор. Утворену кінетичну енергію він перенаправляє в акумулятор, перетворивши в електричну енергію. Як результат, зросла енергоефективність, що позначається на збільшенні запасу ходу.

Завдяки рекуперації створюється штучний крутний момент. Його силу визначає ступінь рекуперації. Водій цей момент сприймає у вигляді звичного для звичайних скутерів і мотоциклів «гальмування двигуном».

Чотири режима водіння.
Чотири режима водіння.

Чотири режиму водіння, якими володіє BMW C evolution, переключаються по ходу руху за допомогою перемикача на правій ручці керма. Вони характеризуються такими особливостями:

  • ROAD (стандартний режим) – середньою інтенсивністю рекуперації, максимальним прискоренням;
  • ECO PRO – максимальною інтенсивністю рекуперації, обмеженим прискоренням, зростаючим на 10-20% запасом ходу;
  • DYNAMIC – максимальною інтенсивністю рекуперації, максимальним прискоренням, можливістю «їздити без гальмування», з відчуттям «однієї педалі»;
  • SAIL – відсутністю рекуперації гальмування, повним прискоренням, максимально розслабленим рухом накатом без уповільнення.
Багатофункціональний кольоровий TFT-дисплей.
Багатофункціональний кольоровий TFT-дисплей.

Аналогові прилади в BMW C evolution замінені одним центральним цифровим дисплеєм. З великим, що забезпечує легкість читання кольоровим екраном, виконаним за технологією TFT. На ньому відображаються необхідні дані швидкості, температури, пробігу і т.п. А також відображені індикатор заряду акумулятора і покажчики витрати енергії (ePOWER) і рекуперації (CHARGE).

Контрольна панель BMW C evolution доповнена, крім звичних, новими символами, обов'язковими для кожного електричного транспортного засобу. Наприклад, індикаторами:

  • потенційної помилки в ізоляції;
  • обмеження потужності в разі перевантаження електрообладнання.
Гібридна рама з низьким центром ваги.
Гібридна рама з низьким центром ваги.

Розробляючи шасі BMW C evolution, інженери ставили за мету забезпечити:

  • найкращі результати по стійкості руху на високих швидкостях;
  • оптимальну керованість в умовах інтенсивного міського руху.

Завдяки низькому центру тяжіння, забезпеченому акумулятором, полегшилось управління. Рухаючись на невеликій швидкості, управляти максі-скутером дуже легко.

Інтеграцією електроприводу викликаний кардинально новий підхід до конструкції підвіски. Звична основна рама замінена корпусом акумуляторної батареї. Її оснастили підшипником, щоб кріпити односторонній маятник.

У кріпленнях переднього і заднього колеса все майже звично. Спереду на BMW C evolution встановили перевернуту вилку з ходом 120 мм. Для кріплення заднього колеса використаний односторонній маятник з ходом пружини 115 мм.

На BMW C evolution колеса і гальма не відрізняються від встановлених на C 650 Sport або C 650 GT. Схожою є й система BMW Motorrad ABS, заснована на двоканальній системі Bosch. Зате в систему рекуперації енергії інтегрували пару додаткових датчиків. Що вимагало адаптувати під зміни програмне забезпечення ABS.

Ретельно вивірена ергономіка.
Ретельно вивірена ергономіка.

У дизайні і ергономіці BMW C evolution відчутно вплив моделі C 650 Sport. Вітровим склом в спортивному стилі забезпечується достатній для міських умов захист від негоди і надається хороший загальний огляд. Серед додаткових аксесуарів можна вибрати високе вітрове скло. З ним їзда стане комфортніше, а захист від вітру – надійніше, що важливо при виїзді на автомагістраль.

Вага BMW C evolution – 275 кг. Це не набагато більше, ніж у максі-скутерів BMW з двигунами внутрішнього згоряння. Отримати порівняно невелику масу вдалося, застосувавши сучасні композитні матеріали. З низьким центром ваги керувати мотоциклом стало ще простіше.

Практичні рішення для зберігання багажу.
Практичні рішення для зберігання багажу.

Під широке пасажирське сидіння можна помістити на зберігання інтегральний шолом і інші дрібні предмети. Ще максі-скутер оснащений місцем під сумку або щоденні покупки. У просторі для ніг праворуч знаходиться відсік, який замикається з:

  • кабелем зарядного пристрою;
  • розеткою на 12В;
  • можливістю помістити інші дрібні предмети.

Серед додаткових аксесуарів доступний великий топкейс, що дозволяє отримати більше місця під зберігання.

Сидіння підходить для мотоцикліста. Можна вибрати стандартне – висотою 785 мм. Або зупинити вибір на комфортному сидінні висотою 765 мм. У нього більш низький нахил, що забезпечує додатковий комфорт.

ПІДКРЕСЛІТЬ СВОЮ ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ

Спеціальне обладнання та аксесуари.

Широкий спектр спеціального обладнання і оригінальних аксесуарів BMW Motorrad дозволяє отримати максимум можливостей.
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

АКСЕСУАРИ ДЛЯ C EVOLUTION

35-літровий топкейс

Багажні системи

35-літровий топкейс

Водонепроникний пластиковий топкейс з оздобленням кришки в колір скутера.
Спинка для топкейса

Багажні системи

Спинка для топкейса

Забезпечує більше комфорту для пасажира.
Турінгове вітрове скло

Ергономіка і комфорт

Турінгове вітрове скло

Ще більший захист від вітру і негоди.
Асферичні дзеркала

Ергономіка і комфорт

Асферичні дзеркала

Частково викривлена дзеркальна поверхня збільшує поле зору.
Тримач для смартфона

Навігація

Тримач для смартфона

Для зручної роботи і зарядки вашого смартфона.
Кабель швидкої зарядки від змінного струму

Обслуговування

Кабель швидкої зарядки від змінного струму

Забезпечує швидку і потужну зарядку.

ЕКІПІРУВАННЯ ДЛЯ МАКСІ-СКУТЕРА

Екіпірування від BMW Motorrad.

Одяг і екіпірування, які відмінно підходять для максі-скутера, поєднують стильний дизайн і високий рівень безпеки.

ІНШІ МОДЕЛІ URBAN MOBILITY

C 650 GT

C 650 GT

Urban Mobility
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
C 650 Sport

C 650 Sport

Urban Mobility
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ