Основні етапи
Компанія BMW Motorrad володіє баченням перспективи і є піонером в питаннях, що стосуються інновацій та технологій, вже більше 90 років. Наш шлях викладений новаторськими і встановлюючими тенденції розробками, які ми збираємося представити вам тут.

1923 рік.
Краще, ніж літати.
Компанія BMW почала свою роботу як виробник літаків. Але в той момент, коли наші інженери створили свій перший мотоцикл R 32, це стало справжнім проривом. Не велосипед з двигуном, як це зазвичай було тоді, але цілковито нова концепція мотоцикла. З відмінною концепцією рами і двигуном, який був дійсно частиною дизайну.

Бачити і бути побаченим.
Компанія BMW почала свою роботу як виробник літаків. Але в той момент, коли наші інженери створили свій перший мотоцикл R 32, це стало справжнім проривом. Не велосипед з двигуном, як це зазвичай було тоді, але цілковито нова концепція мотоцикла. З відмінною концепцією рами і двигуном, який був дійсно частиною дизайну.
1924 рік.
Гальмування.
Легше, ніж будь-коли раніше.
З початком виробництва R39 BMW вперше використовує зовнішні ножні гальма для гальмування заднього колеса замість звичайного клинового ножного гальма, дозволяючи водієві гальмувати ще легше і безпечніше.



1935 рік.
Підвищена стійкість і комфортність при їзді.
BMW також є піонером, коли мова йде про технології підвіски: в моделі R 12 і туристської моделі R 17 використовується перша в світі гідравлічно демпфіруюча телескопічна вилка. Вона змінює звичайні ресорні вилки і вносить значний вклад в підвищення стійкості і комфорту їзди.
1936 рік.
Інтелектуальна легка конструкція.
У спортивній моделі R5 (500 куб. см) BMW вперше демонструє конически витягнуту овальну трубчасту раму. Це інтелектуальна легка конструкція. Новий процес зварювання, створений в той же час для виготовлення рами, також є дуже інноваційною технологією виробництва, що встановила тенденції на довгі роки. Перевага легкої конструкції? Висока гнучкість при малій вазі.


1955 рік.
Висока стійкість при їзді. Більше комфорту.
Інноваційне шасі з повністю хитним важелем використовується BMW вперше в стандартному виробництві мотоциклів в моделях R 50 і R 69. Це забезпечує високу на той момент стійкість їзди з комфортом. Оптимальне опір деформації найбільш цінується водіями мотоциклів з колясками.
1960 рік.
Без сумніву, найшвидший німецький супербайк.
Перший гідравлічний амортизатор керма в стандартному виробництві мотоциклів забезпечує максимальну безпеку їзди. Він вперше встановлений в R 69 S – найшвидшому німецькому супербайці в той час. Рульовий демпфер може бути навіть вимкнений на більш низьких швидкостях для поліпшення управління.


1961 рік.
Повністю адаптовані: аксесуари та додаткове обладнання.
Для тих, хто хоче додати своєму мотоциклу BMW персональний характер, спеціальні аксесуари і додаткове обладнання від BMW Motorrad роблять це можливим з самого початку. Захисні дуги і тримачі сумок були додані в асортимент ще в п'ятдесяті роки – спочатку в представництвах, а з 1961 року в якості заводської опції. Сьогодні для створення власного персонального мотоцикла BMW можна використовувати широкий асортимент аксесуарів і додаткового обладнання.
1973 рік.
Ікона дизайну з флагманськими технологіями.
У стандартну комплектацію R 90 S вперше входить подвійне дискове гальмо, встановлене на передньому колесі. У той же час ми вводимо фару H4 в серії /6. При цьому ми продовжуємо забезпечувати підвищену безпеку дорожнього руху.



1976 рік.
Перший повний обтічник встановлений в стандартній комплектації.
R100 RS стає відправною точкою для ряду моделей, в яких втілені нові результати досліджень, проведених в аеродинамічній трубі.
Це дає перший в світі аеродинамічний оптимізований повний обтічник для стандартного виробництва мотоциклів. Переваги низької опори повітря і низького тиску на шолом особливо відчуваються мотоциклістами при їзді на дальні відстані.
1978 рік.
Перша колекція мотоцикліста.
Хороший зовнішній вигляд від голови до мотоцикла і безпека їзди – це було важливо для нас вже в 70-х роках. Таким чином, компанія BMW Motorrad вступила в нову еру з повним шоломом з візором в 1976 році. У 1978 році перше повнофункціональне обладнання для мотоцикліста вийшло на ринок в якості доповнення. Наші дизайнери та інженери сьогодні як і раніше зосереджені на захисті, безпеці, функціональності і інноваціях - поряд з елегантним зовнішнім виглядом.


1979 рік.
Кращі відчуття: система обігріву ручок.
Спочатку система обігріву ручок викликала сміх, але сьогодні вона стала невід'ємним елементом мотоцикла. Зрештою, вона підвищує задоволення і безпеку їзди на мотоциклі, тому що, як було доведено, водії з теплими руками реагують швидше.
1980 рік.
Ідеальна вібрація.
R 80 G/S – це перший мотоцикл з двоциліндровим двигуном ендуро і, таким чином, засновник нового сегмента. Відтепер G/S являє собою безмежну пригоду на мотоциклі. Він оснащений першим одностороннім заднім хитним важелем для великих мотоциклів. Також відрізняється 50% -ною крутильною жорсткістю в порівнянні зі звичайними подвійними хитними важелями і таким же зниженням ваги. Швидко і легко заміняєме заднє колесо також виявляється великою перевагою.


1981 рік.
Два шолома в одному.
Перший в світі мотоциклетний складаний шолом об'єднує дві властивості: легко знімається секція підборіддя дозволяє носити його як відкритий або інтегральний шолом. При цьому шолом забезпечує високий рівень комфорту носіння та експлуатації.
1986 рік.
Водонепроникні текстильні мотоциклетні костюми.
Перший в світі мотоциклетний костюм Gore-Tex від BMW, безсумнівно, викликав хвилювання і зробив революцію в їзді на мотоциклах.


1987 рік.
Paralever. Наступний етап еволюції технології підвіски.
Подвійний хитний важіль, розроблений BMW Motorrad під назвою Paralever, по суті усуває неприємну передачу рушійних сил підвісці і представлений в моделях R 80 GS і R 100 GS в 1987 році.
1988 рік.
Перша в світі система ABS для мотоциклів.
BMW – перший виробник в світі, який в 1988 році випустив на ринок систему ABS для мотоциклів. При цьому компанія BMW встановила новий еталон у виробництві мотоциклів. З 2013 року всі мотоцикли BMW оснащені системою ABS у стандартній комплектації.

Перша цифрова електронна система управління двигуном.
BMW K1 є важливою віхою у виробництві мотоциклів завдяки своїй аеродинаміці. Він також вперше демонструє цифрову електронну систему управління двигуном. Блок управління Motronic об'єднує електроніку запалювання і вприскування, при цьому забезпечує паливну економічність і виконання вимог до використання регульованого каталізатора.


1990 рік.
Новаторські екологічні технології для мотоциклів.
Регульований триходовий каталізатор можна на самому початку замовити для моделей K з цифровою електронною системою управління двигуном в якості спеціального обладнання. BMW пропонує перший в світі регульований каталізатор для мотоциклів. Для моделей, побудованих з 2000 року, весь асортимент BMW Motorrad оснащений каталізатором в стандартній комплектації.
1993 рік.


1998 рік.
Перша в світі подвійна фара з еліпсоїдною технологією.
Перша в світі подвійна фара з еліпсоїдною технологією на серійних мотоциклах забезпечує поліпшене освітлення дороги.
2004 рік.
Перша рама з електронним регулюванням.
Електронне регулювання підвіски (ESA) – це електронна інновація для серійних мотоциклів BMW. Вона вперше з'явилася на K 1200 S і сьогодні доступна на більшості наших двоциліндрових, чотирициліндрових і шестициліндрових мотоциклах. ESA дозволяє за допомогою електроніки регулювати налаштування підвіски одним натисканням кнопки відповідно до ситуації при їзді і станом навантаження. Система ESA, яка ідеально підходить для різних дорожніх умов, пропонує мотоциклістам ідеальні характеристики демпфірування, оптимізовану продуктивність і високий рівень безпеки їзди.


2005 рік.
Ідеальне поєднання.
Технологія шини CAN в поєднанні з однопровідною системою BMW Motorrad (SWS) являє собою концепцію з'єднання даних, яка вимагає тільки одну лінію передачі даних. Перевага в порівнянні з двухточечним з'єднанням – значно ширший спектр функціональних можливостей зі значно зменшеною кількістю кабелів. Іншими перевагами цифрового трафіку даних є економія ваги, висока стійкість, можливість повної діагностики та додаткова інформація для мотоцикліста.
2010 рік.
Адаптивна фара.
BMW – перший виробник мотоциклів, що пропонує адаптивну фару спеціально для мотоциклів в якості заводської опції. Це фара, яка робить їзду на мотоциклах безпечнішою в сутінках або вночі завдяки повному освітленню дороги.


2014 рік.
Перший електричний максі-скутер.
Завдяки BMW C evolution, ви можете відчути міську мобільність майбутнього вже сьогодні – без будь-яких компромісів. Цей електричний максі-скутер поєднує в собі стійкість, динаміку і маневреність. Потужний, повністю електричний привід швидко доставляє вас до місця призначення і дозволяє залишити викиди і шум позаду. Максимальна продуктивність їзди, екологічна сумісність і інноваційні технології – C evolution створений для безкомпромісного задоволення від їзди.

