loader

ESA ТА ESA II.

Друге покоління «Electronic Suspension Adjustment» – електронного регулювання підвіски, або ESA II для стислості, призначене для кожного стилю їзди і навантаження завдяки надзвичайно зручній установці шасі і підвіски. Підбір характеристичних кривих для підвіски і системи амортизації забезпечує надзвичайну простоту використання, а також приголомшливі можливості регулювання шасі і підвіски відповідно до дорожніх умов і навантаженнями.

Ця система, унікальна для світового ринку мотоциклів, надає наїзникам електронне управління, яке не тільки полегшує регулювання демпфірування відскоку амортизатора передньої і задньої пружинної стійки і підстави пружини задньої пружинної стійки («натяг пружини»), але також коефіцієнт пружності і «натяг». Цими функціями зручно управляти за допомогою єдиного мультіконтролера і навігації по меню на кольоровому дисплеї TFT.

Щоб максимально спростити управління і уникнути ненавмисних помилок в налаштуваннях, мотоциклістів просто просять ввести стан завантаження («соло», «соло з багажем» або «з пасажиром і багажем»). Потім система аналізує відповідну підставу пружини або коефіцієнт пружності і автоматично налаштовує їх.

Відповідно до їх індивідуальних переваг в їзді, мотоциклісти можуть також вибирати між настройками шасі і підвіски «Комфорт», «Нормальний» або «Спорт», які впливають на те, як мотоцикл реагує на управління. Потім електронний блок управління аналізує задані характеристики і розраховує відповідні коефіцієнти демпфірування з використанням оптимальних параметрів. Потім він приводить в дію електромотор, який відповідним чином налаштовує підставу пружини. В цілому є дев'ять різних параметрів настроювання. Коефіцієнт демпфірування змінюється на амортизаторах за допомогою невеликих шагових двигунів.

Ці додаткові зміни коефіцієнта пружності означають, що рівень транспортного засобу може бути оптимізований для різних навантажень для ще більш високого рівня стійкості, зручності управління і комфорту. Повна свобода розвороту зберігається навіть при максимальному навантаженні з пасажирами і багажем для поліпшеної спортивної їзди. Ці регулювання коефіцієнта пружності також значно знижують ризик зачіпання покриття днищем при екстремальних навантаженнях.

Налаштування амортизатора («Звичайний», «Спорт», «Комфорт») можуть бути змінені одним натисканням кнопки, навіть в русі. З міркувань функціональності і безпеки підставу пружини може бути змінено тільки тоді, коли мотоцикл нерухомий. Для зміни коефіцієнта пружності використовується електромотор з шестернями.

Коефіцієнт пружності змінюється з використанням двох пружин, з'єднаних послідовно. Тут сили стиснення поглинаються еластомерним елементом (Cellasto) в поєднанні зі звичайною спіральною пружиною, встановленої нижче. Зовнішнє радіальне розширення елемента Cellasto постійно міститься всередині сталевої втулки. З внутрішньої сторони алюмінієва втулка переміщується електрогідравлічно. Положення цієї внутрішньої втулки впливає на поведінку внутрішнього розширення елемента Cellasto і, отже, на його коефіцієнт пружності. Таким чином досягається той же ефект, що і з використанням двох пружин з різним ступенем натягу. Якщо внутрішня втулка спирається на сталеву пружину, елемент Cellasto втрачає свою функцію і вплив виявляється тільки на сталеву пружину. Якщо внутрішня втулка переміщається далі, можна також змінити сталеву підставу пружини або «попередній натяг пружини».

Це дозволяє зберігати стійке положення і геометрію їзди при будь-яких навантаженнях. Додаткові регулювання коефіцієнта пружності в широкому діапазоні 110-160 Нм служать для посилення налаштувань «Спорт», «Нормальний» і «Комфорт» в ESA II, що значно підвищує їздові якості.

У порівнянні зі звичайними методами механічного регулювання характеристик натягу пружини і демпфірування перевага використання електронного шасі і регулювання підвіски ESA полягає в постійній і безпосередній гармонізації всіх компонентів шасі і в запобіганні помилки «звичайного користувача». Мотоциклісти також позбавлені від турбот про налаштування за допомогою інструментів і це допомагає їм вносити зміни за кілька секунд простим натисканням кнопки. Це дозволяє взяти з собою пасажира без попередньої підготовки або реагувати на несподівані зміни поверхні дороги.

ЩЕ БІЛЬШЕ ТЕХНОЛОГІЙ У ДЕТАЛЯХ

Комфорт і ергономіка.

Комфорт і ергономіка.

Ергономіка для максимального задоволення від їзди.
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
Технології в деталях.

Технології в деталях.

Все, що стоїть за мотоциклами BMW.
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ