loader
Меню

ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА КОМПЛЕКТАЦІЯ

BMW R NINET PURE

З R nineT Pure ви зможете реалізувати свою ідею кастом-мотоцикла в класичному стилі родстера. Його серце - легендарний опозитний двигун з повітряно-масляним охолодженням. Крім того, він оснащений такими функціями, як режими руху Rain і Road, а також регульованою амортизаційною стійкою. Ознайомтеся з технічними характеристиками, а також різноманітним серійним і додатковим обладнанням.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Двигун

Тип
Двоциліндровий опозитний двигун з повітряно-масляним охолодженням, з двома розподільними валами і чотирма клапанами на кожен циліндр, з центральним балансирним валом
Діаметр і хід поршня
101 мм x 73 мм
Об`єм
1170 куб. см
Максимальна потужність
80 кВт (109 к. с.) при 7250 об./хв
Макс. обертаючий момент
116 Нм при 6000 об./мин
Ступінь стиснення
12,0 : 1
Підготовка пального
Електронна система вприскування палива
Контроль викидів
Трикомпонентний каталітичний нейтралізатор, норма токсичності ОГ Євро-5

Характеристики їзди / витрата пального

Максимальна швидкість
Понад 200 км/год
Витрата на 100 км по стандарту WMTC
5,1 л
Тип пального
Неетильований бензин «Super (plus)» з октановим числом 95-98 (ROZ) (номінальна потужність при 98 ROZ)
Викиди CO2 за стандартом WMTC
119 г/км

Електрична система

Генератор змінного струму
Трифазний генератор 720 Вт
Акумулятор
12 В / 12 Ач, не обслуговуюча

Трансмісія

Зчеплення
Одиндискове сухе зчеплення з гідравлічним приводом
Коробка передач
Шестиступінчаста коробка передач з перемиканням передач кулачковими муфтами і з зачепленням з косозубими шестернями
Вторинний привід
Карданий вал

Підвіска / гальма

Рама
Чотирьохсекційна рама, що складається з передньої частини і двосекційної задньої рами, несучого блоку двигуна. Задній підрамник сидіння пасажира знімний для їзди поодинці
Передня підвіска / пружинні елементи
Телескопічна виделка, діаметр 43 мм
Задня підвіска / пружинні елементи
Литий алюмінієвий односторонній маятник BMW Motorrad Paralever; центральна амортизаційна стійка, попереднє напруження пружини з безступінчатим регулюванням за допомогою маховика, регульована амортизація ходу відбою
Хід пружини, спереду / ззаду
125 мм / 120 мм
Колісна база
1493 мм
Кастор
105 мм
Кут повороту рульової колонки
63,4°
Колеса
Литі колеса
Розмір переднього колеса
3,50 x 17"
Розмір заднього колеса
5,50 x 17"
Передня шина
120/70 ZR 17
Задня шина
180/55 ZR 17
Гальма, передні
Подвійне дискове гальмо, діаметр 320 мм, 4-поршневі нерухомі супорти
Гальма, задні
Однодискове гальмо, діаметр 265 мм, двухпоршневой супорт з плаваючою скобою
Антиблокувальна система (ABS)
BMW Motorrad ABS

Габарити / вага

Довжина
2105 мм
Висота сидіння, без навантаження
805 мм
Довжина кроку водія, без навантаження
1785 мм
Маса без навантаження, повністю заправлений / готовий до експлуатації
219 кг 1)
Макс. допустима вага
430 кг
Максимальне навантаження (в стандартній комплектації)
211 кг
Корисний об'єм бака
17 л
З яких резерв
прибл. 3,5 л

1) Згідно з директивою ЄС 168/2013, заправлений усіма робочими рідинами, в серійній комплектації і з баком, наповненим мінімум на 90% корисної ємності паливного бака.

КОМПЛЕКТАЦІЯ

Серійна комплектація

  • Світлодіодні фари з денними ходовими вогнями
  • Спідометр з бортовим комп'ютером
  • Система контролю курсової стійкості (ASC)
  • Режими руху Rain і Road
  • Зарядний роз'єм USB

Додаткове обладнання

  • Пакет Comfort разом з режимами руху Pro і режимом руху Dynamic
  • Система обігріву ручок і круїз-контроль
  • Алюмінієвий бак
  • Пакет алюмінієвих деталей
  • Нові варіанти забарвлення
  • Option 719 Rad Classic / Sport
  • Option 719 «Пакет фрезерованих деталей I і II»

Аксесуари

  • Тахометр з бортовим комп'ютером
  • Алюмінієві деталі ручної шліфовки
  • Коротка задня частина
  • Задня частина Tracker
  • Вбудовані покажчики повороту
  • Кришки головок блоку циліндрів в стилі 2V
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.