Навіть при збіглому погляді на R nineT Urban G/S відразу згадуються перші моделі G/S. У ті часи в плані технічного оснащення і дизайну вони були абсолютними першопрохідцями. І сьогодні R nineT Urban G/S продовжує вражати своїми технічними характеристиками і прогресивним обладнанням.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун
Тип
Двоциліндровий опозитний двигун з повітряно-масляним охолодженням, з двома розподільними валами і чотирма клапанами на кожен циліндр, з центральним балансирним валом
Діаметр і хід поршня
101 мм x 73 мм
Об`єм
1170 куб. см
Максимальна потужність
80 кВт (109 к. с.) при 7250 об/хв
Макс. обертаючий момент
116 Нм при 6000 об/хв
Ступінь стиснення
12,0 : 1
Підготовка пального
Електронне впорскування у впускний колектор / цифрова система управління двигуном, економайзер примусового холостого ходу і система подвійного запалювання
Контроль викидів
Трикомпонентний каталітичний нейтралізатор, норма токсичності ОГ Євро-5
Характеристики їзди / витрата пального
Максимальна швидкість
понад 200 км/год
Витрата на 100 км по стандарту WMTC
5,1 л
Тип пального
Неетильований бензин «Super (plus)» з октановим числом 95-98 (ROZ) (номінальна потужність при 98 ROZ)
Викиди CO2 за стандартом WMTC
119 г/км
Електрична система
Генератор змінного струму
Генератор змінного струму, 720 Вт
Акумулятор
12 В/12 Ач, не обслуговуюча
Трансмісія
Зчеплення
Однодискове сухе зчеплення з гідравлічним приводом
Коробка передач
Шестиступінчаста коробка передач з перемиканням передач кулачковими муфтами і з зачепленням з косозубими шестернями
Вторинний привід
Карданий вал
Підвіска / гальма
Рама
Чотирьохсекційна рама, що складається з передньої частини і трьохсекційної задньої рами, несучого блоку двигуна. Задній підрамник сидіння пасажира знімний для їзди поодинці
Передня підвіска / пружинні елементи
Телескопічна вилка, діаметром 43 мм
Задня підвіска / пружинні елементи
Литий алюмінієвий односторонній маятник BMW Motorrad Paralever; центральна амортизаційна стійка, попереднє напруження пружини з безступінчатим регулюванням за допомогою маховика, регульована амортизація ходу відбою
Хід пружини, спереду / ззаду
125 мм / 140 мм
Колісна база
1527 мм
Кастор
110,6 мм
Кут повороту рульової колонки
61,5°
Колеса
Литі колеса
Розмір переднього колеса
3,00 x 19"
Розмір заднього колеса
4,50 x 17"
Передня шина
120/70 R 19
Задня шина
170/60 R 17
Гальма, передні
Подвійне дискове гальмо, діаметр 320 мм, 4-поршневі нерухомі супорти
Гальма, задні
Однодискове гальмо, діаметр 265 мм, двопоршневий супорт з плаваючою скобою
Антиблокувальна система (ABS)
BMW Motorrad ABS
Габарити / вага
Ширина (включаючи дзеркала)
1330 мм
Довжина
2175 мм
Висота сидіння, без навантаження
850 мм
Довжина кроку водія, без навантаження
1890 мм
Маса без навантаження, повністю заправлений / готовий до експлуатації
223 кг 1)
Макс. допустима вага
430 кг
Максимальне навантаження (в стандартній комплектації)
207 кг
Корисний об'єм бака
17 л
З яких резерв
прибл. 3,5 л
КОМПЛЕКТАЦІЯ
Серійна комплектація
- Світлодіодна фара з денними ходовими вогнями
- Спідометр з бортовим комп'ютером
- Система контролю курсової стійкості (ASC)
- Режими руху Rain і Road
- Роз'єм USB
Додаткове обладнання
- Пакет Comfort разом з режимами руху Pro і режимом руху «Dirt»
- Система обігріву ручок і круїз-контроль
- Нові варіанти забарвлення
- Колеса з перехресними спицями I і II
- Option 719 «Пакет фрезерованих деталей I і II»
- Шини для бездоріжжя
Спеціальні приналежності
- Тахометр з бортовим комп'ютером
- Коротка задня частина
- Задня частина Tracker
- Вбудовані покажчики повороту
- Кришки головок блоку циліндрів в стилі 2V