C evolution став втіленням технологічної переваги BMW Motorrad, досягнутого в сфері електромобілебудування. C evolution знаменує собою початок нової ери – ери електромобільних максі-скутерів, що підтверджують:
- високовольтна технологія BMW i;
- дивовижно потужний двигун великого обсягу;
- футуристичний дизайн.
Познайомтесь детальніше з технічним даними і стандартним обладнанням тут.
Технічні дані
Двигун
Тип
Качаючийся важіль силової передачі з електричною машиною з рідинним охолодженням; синхронний двигун з постійним порушенням і поверхневими магнітами, внутрішній
Номінальна потужність
19 кВт (26 л.с.)
Максимальна потужність
35 кВт (48 л.с.) при 4650 об./хв
Макс. обертаючий момент
72 Н·м от 0 об./хв до 4650 об./хв
Контроль викидів
EU-4
Електрична система
Акумулятор
Літій-іонний високовольтний акумулятор з повітряним охолодженням
Напруга акумулятора
133 В (номінальне)
Зарядна ємність
3 кВт, вбудований зарядний пристрій з допоміжним вентилятором
Технологія зарядки
Зарядне гніздо живлення типу 1 на машині; зарядний кабель з мережевої вилкою для конкретної країни
Зарядний кабель з струмом зарядки 220 В / 12 А (стандартний)
прибл. 4:30 ч до 100%; прибл. за 3:50 ч до 80%
Час зарядки з струмом зарядки 220 В / 16 А (кабель швидкої зарядки)
прибл. 4:10 ч до 100%; прибл. за 3:30 ч до 80%
Допоміжний акумулятор
12 В / 8 А · ч, необслуговуваний
Генератор змінного струму
Трансформатор DC / DC, вбудований в зарядний пристрій, 475 Вт (номінальне навантаження)
Пробіг
Максимальна швидкість
129 км/год (з електронним обмеженням)
Прискорення від 0 до 50 км / год
прибл. 2,8 с
Прискорення від 0 до 100 км / год
прибл. 6,8 с
Витрата на 100 км на основі WMTC
9 кВт·ч
Запас ходу на основі WMTC
160 км
Рекуперація
Автоматична рекуперація під час руху по інерції і при гальмуванні
Трансмісія
Вторинний привід
Гойдаючийся важіль силової передачі з зубчастим ременем і зубчастим вінцем на задній осі
Підвіска / гальма
Рама
Гібридна підвіска з несучим корпусом акумуляторної батареї з литого під тиском алюмінію, пригвинчений до опори рульової колонки і задньої рами зі сталевої труби
Передня підвіска / пружинні елементи
Перевернута вилка, Ø 40 мм
Задня підвіска / пружинні елементи
Односторонній хитний важіль з пружинного стійкою з прямим шарніром; пружинна основа може бути відрегульована вручну на 7 ступенів
Хід пружини, спереду / ззаду
120 мм / 115 мм
Колісна база
1610 мм
Кастор
95 мм
Кут повороту рульової колонки
65,9°
Колеса
Литий алюміній
Розмір переднього колеса
3,50 x 15"
Розмір заднього колеса
4,50 x 15"
Передня шина
120/70 R 15
Задня шина
160/60 R 15
Гальма, передні
Подвійний дисковий гальмо, діаметр 270 мм, двохпоршневими плаваючий супорт
Гальма, задні
Однодисковий гальмо, діаметр 270 мм, двухпоршневой плаваючий супорт
Антиблокувальна система (ABS)
BMW Motorrad ABS
Габарити / вага
Ширина (включаючи дзеркала)
947 мм
Висота (без дзеркал)
1255 мм
Довжина
2190 мм
Висота сидіння, без навантаження
765 мм (комфортне сидіння (OE / аксесуар): 785 мм)
Довжина кроку водія, без навантаження
1745 мм (комфортне сидіння (OE / аксесуар): 1770 мм)
Маса без навантаження, повністю заправлений / готовий до експлуатації
275 кг*
Макс. допустима вага
445 кг
Максимальне навантаження (в стандартній комплектації)
170 кг
Стандартне обладнання
Обладнання
- Система контролю крутного моменту (TCA)
- BMW Motorrad ABS
- Асистент заднього ходу
- Центральна підставка
- Бічна підставка з вбудованим гальмом стоянки
- Тоноване вітрове скло
- Двосекційне сидіння (висота сидіння: 765 мм / довжина кроку: 1745 мм) з багажним відсіком під сидінням пасажира
- Система з одним ключем для замка запалювання, керма, сидіння і багажного відсіку
- Вбудований замок запалювання і рульового управління
- Регульований важіль ручного гальма
- Бортова література і інструменти
Спеціальні функції
- 4 режими їзди «ROAD», «ECO PRO», «DYNAMIC» і «SAIL» з впливом на прискорення і рекуперацію під час руху ( «гальмо двигуна»)
Електрична система
- Постійно світяться вогні і аварійні вогні
- Симетрично розташовані подвійні фари зі світлодіодним денним ходовим світлом
- Світлодіодні вказівники повороту і світлодіодний задній ліхтар
- Кольоровий TFT-дисплей з розширеними функціями бортового комп'ютера
- Вбудований зарядний пристрій з зарядної ємністю 3 кВт
- Зарядний кабель для побутової розетки
- Розетка 12 В (в передньому правому багажному відсіку)
- Електронний іммобілайзер
- Діагностичний інтерфейс