Мінімалістичний, потужний, спортивний: з першого погляду очевидно, що цей родстер створений для динамічної їзди.
Як і ви, він дотримується девізу: #NeverStopChallenging.
Простота і точність управління гарантують задоволення від їзди. Ознайомтеся з технічними характеристиками і обладнанням.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун
Тип
2-циліндровий чотиритактний двигун з рідинним охолодженням з чотирма клапанами на циліндр, двома розташованими зверху розподільними валами і мастильною системою з сухим картером
Діаметр і хід поршня
86 мм x 77 мм
Об`єм
895 см³
Номінальна потужність
70 кВт (95 к.с.) при 8000 об/хв
При опції зниження потужності:
35 кВт (48 к.с.) при 6500 об/хв
Макс. обертаючий момент
92 Нм при 6500 об/хв
Ступінь стиснення
13.1 :1
Підготовка пального
Електронна система вприскування палива
Контроль викидів
Регульований 3-компонентний каталітичний нейтралізатор, норма токсичності ОГ Євро-5
Характеристики їзди / витрата пального
Максимальна швидкість
216 км/год
Витрата на 100 км по стандарту WMTC
4,2 л/100 км
Тип пального
Бензин «Super» без вмісту свинцю, мін. октанове число 95 (ROZ)
Викиди CO2 за стандартом WMTC
99 г/км
Електрична система
Генератор змінного струму
Генератор 416 Вт (номінальна потужність)
Акумулятор
12 В/12 Ач, не вимагає технічного обслуговування
Трансмісія
Зчеплення
Багатодискове зчеплення в масляній ванні (прослизаючого типу)
Коробка передач
Коробка передач з шістьма передачами з перемиканням кулачковими муфтами, інтегрована в картер двигуна
Вторинний привід
Ланцюг O-ring з демпфером в ступиці заднього колеса
Підвіска / гальма
Рама
Сталева рама відкритого типу
Передня підвіска / пружинні елементи
Вилка перевернутого типу, Ø 43 мм
Задня підвіска / пружинні елементи
Алюмінієвий двухлаповий балансир, безпосередньо зчленована центральна амортизаційна стійка, пружинна основа з гідравлічним регулюванням, регульована амортизація ходу відбою
Хід пружини, спереду / ззаду
35 мм/142 мм
(При замовленні низької ходової частини: 115 мм/122 мм)
Колісна база
1518 мм
Кастор
114.3 мм
Кут повороту рульової колонки
60.5°
Колеса
Легкосплавні
Розмір переднього колеса
3.50" x 17”
Розмір заднього колеса
5.50" x 17”
Передня шина
120/70 ZR 17
Задня шина
180/55 ZR 17
Гальма, передні
Подвійне дискове гальмо, гальмівні диски з плаваючим кріпленням, Ø 320 мм, 4-поршнева плаваюча скоба
Гальма, задні
Однодискове гальмо, Ø 265 мм, 1-поршневий супорт з плаваючою скобою
Антиблокувальна система (ABS)
BMW Motorrad ABS
Габарити / вага
Висота (без дзеркал)
1130 мм
Довжина
2140 мм
Висота сидіння, без навантаження
815 мм (при замовленні ходової частини: 775 мм, з подвійним сидінням: 790 мм, з високим сидінням: 835 мм, з комфортним сидінням: 840 мм, з особливо високим сидінням: 865 мм)
Довжина кроку водія, без навантаження
1820 мм (при замовленні низької ходової частини: 1755 мм, з низьким подвійним сидінням: 1785 мм, з високим сидінням: 1860 мм, з комфортним сидінням: 1870 мм, з особливо високим сидінням: 1890 мм)
Маса без навантаження, повністю заправлений / готовий до експлуатації
211 кг*
Макс. допустима вага
430 кг
Максимальне навантаження (в стандартній комплектації)
219 кг
Корисний об'єм бака
13 л
З яких резерв
3,5 л
ОБЛАДНАННЯ
Стандартна комплектація
- Приладова панель BMW Motorrad Connectivity з TFT-дисплеєм
- Світлодіодна фара (ближнє/дальнє світло)
- Світлодіодні вказівники повороту
- ASC
- Режими водіння Rain/Road
- Регульовані важелі гальма і зчеплення
- Розетка 12 В
Додаткове обладнання
- Світлодіодна фара Headlight Pro з адаптивним освітленням поворотів
- Режими руху Pro з ABS Pro/DTC/MSR/DBC
- Dynamic ESA (адаптивна ходова частина з електронним регулюванням)
- Система безключового доступу Keyless Ride
- RDC (система контролю тиску в шинах)
- Низька ходова частина
Спеціальні приналежності
- Спойлер двигуна
- Кожух пасажирського сидіння
- Фрезеровані регульовані підніжки і дзеркала заднього виду
- Варіанти сидіння
- Багажник
- М'який кофр
- Високий вітрозахисний екран
- Центральна підніжка