loader

Технічні характеристики та обладнання моделі R 1200 GS Adventure

Меню

Дані та обладнання.

BMW R 1200 GS.

У новому R 1200 GS закладені властивості, що дозволяють легко перевершувати суперників. Як в плані пристосованості до туризму, так і по позашляховим характеристикам. Проектуючи новий GS, дотримувалися основних принципів:

  • підвищеного комфорту;
  • динаміки;
  • отримання задоволення від їзди.

Познайомтеся з технічними даними і стандартним обладнанням R 1200 GS.

Технічні дані

Двигун

Тип
Двоциліндровий чотиритактний двигун з повітряним / рідинним охолодженням, подвійним верхнім розподільчим валом з циліндричною зубчастою передачею і врівноважуючим валом
Діаметр і хід поршня
101 мм x 73 мм
Об`єм
1170 куб. см
Максимальна потужність
92 кВт (125 л.с.) при 7250 об/хв
Макс. обертаючий момент
125 Н·м при 6500 об/хв
Ступінь стиснення
12,5:1
Підготовка пального
Електричний вприск палива
Контроль викидів
Регульований триходовий каталізатор, що відповідає стандарту викидів EU4

Характеристики їзди / витрата пального

Максимальна швидкість
Більше 200 км/год
Витрата на 100 км по стандарту WMTC
4,96 л
Тип пального
Неетильоване паливо з октановим числом 95 (RON)

Електрична система

Генератор змінного струму
Трифазний генератор на 510 Вт (номінальна навантаження)
Акумулятор
12 В / 11,8 А · ч, необслуговуваний

Трансмісія

Зчеплення
Мокре зчеплення з функцією протиковзання, гідравлічна активація
Коробка передач
Шестиступінчаста коробка передач зі спіральними зубами і синхронізатором
Вторинний привід
Карданна передача

Підвіска / гальма

Рама
Двокомпонентна рама, що складається з основної і навінченной задньої рами, несучого механізму
Передня підвіска / пружинні елементи
BMW Motorrad Telelever: діаметр опори 37 мм, центральна пружинна стійка
Задня підвіска / пружинні елементи
Литий алюмінієвий односторонній хитний важіль з BMW Motorrad Paralever; ходова амортизаційна стійка WAD, попереднє напруження пружини з безступінчатим і гідравлічним регулюванням за допомогою маховичка, регульоване демпфірування відскоку
Хід пружини, спереду / ззаду
190 мм/200 мм
Колісна база
1507 мм
Кастор
99,6 мм
Кут повороту рульової колонки
64,5°
Колеса
Литий алюміній
Розмір переднього колеса
3,00 x 19"
Розмір заднього колеса
4,50 x 17"
Передня шина
120/70 R 19
Задня шина
170/60 R 17
Гальма, передні
Подвійні дискові гальма, плаваючі диски, діаметр 305 мм, чотирипоршневі супорти гальма радіального типу
Гальма, задні
Однодисковий гальмо, діаметр 276 мм, двухпоршневой плаваючий супорт
Антиблокувальна система (ABS)
Система BMW Motorrad Integral ABS (частково вбудована), перемикається

Габарити / вага

Ширина (включаючи дзеркала)
952,5 мм
Висота (без дзеркал)
1412 мм
Довжина
2207 мм
Висота сидіння, без навантаження (стиль «Базовий» / «Ексклюзив»)
850/870 мм (високе ралійне сидіння, аксесуар: 880 мм; комплект з низькою підвіскою, OE: 800/820 мм)
Довжина кроку водія, без навантаження
1870/1910 мм (високе ралійне сидіння, аксесуар: 1920 мм; комплект з низькою підвіскою, OE: 1790/1830 мм)
Маса без навантаження, повністю заправлений / готовий до експлуатації
244 кг*
Макс. допустима вага
460 кг
Максимальне навантаження (в стандартній комплектації)
216 кг
Корисний об'єм бака
20 л
Резерв
близько 4 л

*Як визначено в директиві ЄС 93/93 / EEC: заправлений усіма необхідними для роботи рідинами, в тому числі паливом, обсяг якого повинен бути не менше 90% від корисного об'єму бака

Стандартне обладнання

Обладнання

  • Двомісне сидіння, сидіння водія регулюється по висоті (висота: 850/870 мм; довжина кроку: 1870/1910 мм); пасажирське сидіння регулюється по довжині на 30 мм
  • Прозоре вітрове скло (безступінчата регулювання маховичком)
  • Алюмінієва захисна панель
  • Багажник
  • Центральна підніжка
  • Система з єдиним ключем для запалювання, рульового управління, кришки паливного бака і замків сидінь
  • Вбудований замок запалювання і рульового управління
  • Ручки для пасажира
  • Регульовані важелі гальма і зчеплення
  • Поперечина для пасажирських підніжок і утримувач номерного знака легко знімаються для екстремальної їзди
  • Бортова література і інструменти

 

Особливості

  • 2 режими їзди: «Rain» (дощ) і «Road» (дорога); кожен з яких обладнаний автоматичним контролем стійкості (ASC - Automatic Stability Control)

 

Електрична система

  • Регульована по висоті фара ближнього світла з постійною підсвічуванням
  • Багатофункціональний дисплей з бортовим комп'ютером: цифровий годинник, індикатор передач і індикатор рівня палива, лічильник пробігу та подвійний лічильник відстані, індикатор залишкового запасу ходу, середня витрата палива, середня швидкість, рівень масла, температура зовнішнього повітря і індикатор інтервалу обслуговування
  • Приладова панель із спідометром і лічильником оборотів
  • Шина CAN з однопровідною системою (SWS)
  • Електронний іммобілайзер
  • Діагностичний інтерфейс
  • Система аварійної сигналізації
  • Генератор на 510 Вт і роз'єм для зарядки
  • Покажчики повороту і світлодіодний задній ліхтар

Завантажити брошуру.

Підкресліть свою індивідуальність

Неймовірний вибір.

Більше захисту. Більше безпеки. Більше надійності. Краща зовнішність. Завдяки стилям, пакетами і великому асортименту обладнання та аксесуарів ви можете оптимізувати R 1200 GS саме так, щоб він відповідав саме вашим потребам. Створіть свій власний GS.

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.