loader

Двоциліндровий рядний двигун об'ємом 800 куб. см: потужність, легкість і економічність

Меню

ДВОЦИЛІНДРОВИЙ РЯДНИЙ ДВИГУН ОБ'ЄМОМ 800 КУБ. СМ.

ХОДОВІ ЯКОСТІ БЕЗ ВИСОКОЇ ВИТРАТИ ПАЛИВА.

Двоциліндровий двигун з високим крутним моментом і робочим об'ємом 798 см³ характерний для всіх моделей серії F. Високі характеристики крутного моменту, майже як в опозитном двигуні, унікальний звук і спонтанний удар з кожним збільшенням оборотів, поєднують в собі динамічність одноциліндрового двигуна і нестримну силу подвійно. Крім досягнення балансу між потужним крутним моментом і динамічним ривком, недавно розроблений рядний двоциліндровий двигун показав, що відмінна керованість не обов'язково повинна залежати від високого рівня споживання палива.

1/1

На двоциліндровому паралельному подвійному двигуні зміщення пальця кривошипа колінчастого вала дорівнює нулю. В результаті двигун, який встановлений горизонтально в напрямку руху, працює з рівномірною послідовністю запалювання, де один силовий цикл припадає на кожен поворот колінчастого вала. Тому, як і було задумано, шум двигуна схожий на протиточні подвійні двигуни, які також працюють зі зміщенням запалювання на 360 градусів. Рівномірна послідовність запалювання сприяє збалансованому обміну газу, високому вихідному моменту і гармонійним характеристикам. Таким чином виконуються основні передумови для динамічного приводу.

Неминучі масові сили, що діють на двоциліндрові двигуни першого і другого порядку, нейтралізуються за допомогою унікального механізму балансування. Замість традиційного використання балансувальних валів або противаг сили, осцилюючі маси компенсуються за допомогою системи, що спрямовується централізовано на колінчастий вал з певним розташуванням мас противаги: ​​ексцентриковий вал, розташований навпроти кривошипного штифта на колінчастому валу, служить опорою для так званого балансування шатуна. Цей шатун з'єднаний з балансуючим поворотним важелем.

Кінематика сконструйована таким чином, що балансувальний шатун переміщується вгору і вниз в протилежному напрямку до двох шатунів двигуна. Завдяки управлінню за допомогою щодо довгого поворотного важеля кінець штока поршня переміщається практично прямим поворотним рухом. Розподіл мас між кінцем штока поршня і поворотним важелем було вибрано так, щоб масові сили від повороту в кожному положенні кривошипа протидіяли відповідним коливальним силам приводу колінчастого вала (частка поршня і шатуна). В результаті масові сили першого і другого порядку усуваються практично повністю, що забезпечує низький рівень вібрації при роботі двигуна. Ще однією важливою перевагою цього елегантного дизайну є низький рівень шуму, так як шестерінки і ланцюги не виробляють типового шуму.

Масляний контур також володіє спеціальними технічними характеристиками, що виходять за рамки звичайного стандарту для даного класу. Щоб мінімізувати втрати через домішок, двигуни серії F800 поставляються з системою змащення з напівсухим картером. Масло з основного підшипника приводу колінчастого вала входить в розділовий вал балансувального механізму. Тут масляний насос відсмоктує мастило і розподіляє її по коробці передач через масляні форсунки. Масло, яке зливається з коробки передач через отвори в картері, разом з маслом, що випливає з головки циліндра через ланцюговий вал, збирається вільному просторі, яке залишилося в картері навколо вала шатуна. Таким чином, це вільний простір служить інтегрованим масляним резервуаром. Усі позиції підшипників змащуються з цього резервуара через другий насос.

У двоциліндровому паралельному подвійному двигуні серії BMW Motorrad F є два обертових верхніх розподільних вала, що приводяться в дію зубчатим ланцюгом. Вони приводять в дію чотири клапани на циліндр через кулачкові стежать елементи. Незважаючи на великий хід клапана, весь привід клапанного механізму має надзвичайно малий знос, що значно збільшує інтервали технічного обслуговування.

Додаткові особливості BMW включають в себе підготовку суміші, яка виконується уприскуванням палива в передкамеру за допомогою органу управління двигуном BMS-KP і двох 46-міліметрових дросельних клапанів. Як час уприскування, так і кількість уприскування визначається органом управління двигуном за допомогою тиску, що подається електричним паливним насосом, відповідно до вимог до продуктивності. Паливна система працює без повернення масла і просто накачує кількість, необхідне для двигуна. Це регулювання швидкості подачі економить електроенергію, і тиск палива може бути змінено в широкому діапазоні для оптимального формування суміші. Цей принцип захищений патентами і тому унікальний. Щоб виміряти додану кількість палива, а також знайомі параметри, такі як навантаження, швидкість і температура, також використовуються дані про залишковий вміст кисню у вихлопних газах. Відповідна інформація надається лямбда-зондом, розташованим позаду, де з'єднуються колектори. Це важливо для ефективної конверсії вихлопних газів в стандартних триходових каталітичних нейтралізаторах.

З двоциліндровим паралельним подвійним двигуном інженери по розробці BMW свідомо зосередилися на плавності і чудовому вивільненні потужності в діапазоні середніх швидкостей, а не на пікових характеристиках. Прискорення силової передачі порадує спортивних гонщиків, в той час як любителі туристських мотоциклів будуть насолоджуватися легким перемиканням передач на подвійному двигуні з високим крутним моментом.

ЩЕ БІЛЬШЕ ТЕХНОЛОГІЙ У ДЕТАЛЯХ

Двигун і трансмісія.

Від противоточного подвійного двигуна до циліндра.

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

Технології в деталях.

Все, що стоїть за мотоциклами BMW.

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.