Новий R 18 Dragster від BMW Motorrad
Лонг-Біч, 25 серпня 2020 року. Відомий дизайнер кастомних мотоциклів Роланд Сендс розібрав BMW R 18, щоб створити унікальний драгстер з культовим і масивним опозитним двигуном. Так з'явився R 18 Dragster. Роланд і його команда створили унікальний шедевр, побудований на вражаючому 2-циліндровому опозитному двигуні, що надає їхній творчості повну свободу дій.
Особиста історія Роланда Сендса послужила джерелом натхнення для його роботи над цим байком. «З двигуном, який є центральним елементом, я відразу подумав про маслкар (англ. Muscle car). Моя сім'я завжди прагнула до високих швидкостей, а мій батько був гонщиком, тому я подумав, що має сенс розібрати байк до найнеобхіднішого і надати йому форму, яка дозволить швидко рухатися по прямій трасі», — пояснює дизайнер.
Новий BMW R 18: історичний круїзний мотоцикл.
З новим R 18, в квітні 2020 року компанія BMW Motorrad представила свій перший серійний мотоцикл круїзного сегмента. Ця модель унікальним чином відповідає традиціям історичних мотоциклів BMW — як в технічному плані, так і по відношенню до характеристик і дизайну. Вона заснована на прославлених моделях, таких як BMW R 5, і зміщує акцент на основні елементи мотоцикла: лаконічність, мінімалізм і опозитний двигун як центр задоволення від їзди. «Big Boxer» продовжує лінійку традиційних опозитних двигунів з повітряним охолодженням, які по сьогоднішній день пропонують надихаючу їзду з моменту початку їх виробництва компанією BMW Motorrad в 1923 році.
Процес технічного проектування від Роланда Сендса.
Роланд Сендс завжди починає з начерків своїх ідей на папері. Це дозволяє йому зрозуміти основи дизайну і те, як може виглядати фігура та геометрія мотоцикла. «Врешті-решт, відбувається справжнє диво, коли ми втілюємо ескіз в реальність», - пояснює Роланд.
Новий R 18 пропонує максимально великі можливості індивідуальної кастомізації. Він має задню раму, що легко знімається, а також простий в демонтажі набір пофарбованих деталей. Це дає покупцеві високу ступінь свободи для переобладнання задньої частини нового R 18 відповідно до особистих переваг. Крім того, ви також можете змінити забарвлення на свій смак. «Електроніка явно була найскладнішим завданням, з якою нам доводилося мати справу, оскільки ми додали закис азоту, зняли штатну вихлопну трубу і кардинально змінили систему впуску. Це був свого роду експеримент, але нам вдалося його реалізували! Кінцевий продукт вражає, він відрізняється високим рівнем майстерності, що і слід було очікувати від BMW Motorrad. З самого початку мені не терпілося приступити до кастомізації!» — сказав Роланд.
У моделі R 18 Dragster команда Роланда Сендса зберегла геометрію грифа стандартного R 18, зняла задню частину мотоцикла і перетворила його в драгстер. Більш того, вона вирішила модифікувати переднє і заднє крило, щоб вони відповідали модифікованій рамі. Увесь процес налаштування зайняв близько трьох з половиною місяців. Потім мотоцикл відправився в майстерню для остаточного складання, після чого опинився на одноденному дрег-стрипі.
Для кожного мотоцикла потрібні різні джерела спеціальних матеріалів і деталей в залежності від конструкції. Кожна нова концепція — це свого роду процес навчання, навіть після 200 вдалих моделей. Ми завжди хочемо розуміти жанр мотоцикла, який ми створюємо, так як це є ключем до збереження його автентичності та функціональності», — пояснює Роланд Сендс.
Крім кастомного мотоцикла R 18 Dragster, Роланд Сендс також створив дві різні дизайнерські колекції фрезерованих алюмінієвих деталей до запуску R 18 Cruiser: «Machined» та «2-Tone-Black». У комплектацію «Machined» і «2-Tone-Black» входять передні та задні колеса, розміри яких відрізняються від стандартних. Крім того, в асортимент цих ексклюзивних фрезерованих деталей містяться корпус спідометра, затискачі керма, підніжки, ручки керма, ручні важелі і дзеркала, а також елементи обробки кожуха двигуна, кришки заливних горловин, кришки глушника впуску та багато іншого.
Для R 18 Dragster Роланд використовував колекцію фрезерованих деталей «2-Tone-Black» для створення дизайну важелів, коліс, клапанних кришок, нагрудника, фар і датчиків. Передня частина взяла за основу BMW R nineT. Сидіння, а також вихлопна система були створені з нуля.
Детальний опис кастомного мотоцикла R 18 Dragster:
- Рама змінена, задня підвіска повністю вилучена для дрег-рейсингу.
- Передні та задні крила були трохи змінені з використанням деталей з листового металу, щоб зберегти класичний силует R 18.
- Фара запозичена у оригінального R 18, підкреслена лицьовою панеллю з дизайнерської колекції фрезерованих алюмінієвих деталей.
- Стандартний вихлоп був замінений виготовленою вручну подвійною мегафон-системою з нержавіючої сталі з фрезерованими алюмінієвими деталями.
- Дизайнерський гідравлічний передній гальмівний циліндр і головні циліндри зчеплення від Роланда Сендса.
- Бак запозичений з оригінального R 18.
- Мотоцикл пофарбований в двоколірний синій металік з класичними білими смугами BMW від художника Кріса Вуда, який багато років працював художником Роланда.
- Вилка запозичена у BMW R nineT.
- Передня гальмівна система запозичена у супербайка BMW S 1000 RR.
- Кастомні сидіння RSD від компанії Saddlemen, створені з нуля.
Роланд Сендс: Творець дизайнів
За його власними словами, Роланд Сендс в основному виріс на мотоциклах, і мотоспорт у нього в крові. Його батько був дрег-гонщиком, який робив кастомні мотоцикли та запчастини. У результаті Роланд виріс в оточенні крутих моделей. Незабаром він теж почав кататися на брудних байках, розбираючи і перебудовуючи їх під свій смак. У нього була власна гоночна кар'єра, яка тривала десять років.
Сьогодні Роланд — всесвітньо відомий дизайнер кастом-байків і одягу для мотоциклістів, який має своїх покупців в усіх куточках світу.
Дизайнер відомий тим, що він грамотно поєднує існуючі стилі і створює нові жанри в процесі творення. «Поєднання гоночної естетики і функціональності з індивідуальним стилем — це те, чим ми, ймовірно, найбільш відомі. Ми хочемо, щоб стандартні моделі працювали краще», — каже Роланд.
Для Роланда Сендса мотоспорт — це не просто робота. «Це дійсно складно описати кількома реченнями. Для мене їзда на мотоциклі — це злиття з ним в одне ціле. Мій мотоцикл — це моє життя, це моє все, це те, чим я займаюся».