loader
Меню
Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового оснащення, а також специфічних вимог ринку.

Нова модель BMW S 1000 RR

втілення ідеальної швидкості.

Модель просто створена для встановлення нових рекордів. 113 Нм обертового елемента, 207 к.с. при 13500 об./хв. – при цьому близько 100 Нм доступний в діапазоні від 5500 до 14500 об./хв. Після десяти років з моменту демонстрації RR самого першого покоління ми встановлюємо нові правила в класі спортивних мотоциклів. Модель S 1000 RR розроблена з нуля. Вона відрізняється більшою потужністю і значно легше попередніх розробок. Це новий ідеал. Бажаєте весь час залишатися на лідируючій позиції? В такому випадку нова модель RR – Ваш ідеальний варіант.

ДИЗАЙН

Підберіть колір.

Ми підготували для Вас кілька новин, і вони всі хороші. Мотоцикл S 1000 RR доступний для замовлення в декількох колірних варіаціях – червона модель Racing Red, а також триколор Motorsport.

Motorsport

Легендарні кольори BMW Motorsport з багатою гоночною історією. Відразу видно – перед вами серйозний мотоцикл.

Racing red

Ефектний і пристрасний колір говорить про швидкість мотоцикла не гірше, ніж його технічні характеристики.

Створений бути лідером.

Зовнішній вигляд S 1000 RR повністю відображає його неймовірні тех-характеристики. Будь-який елемент створений для позамежної швидкості. Наприклад, інноваційна підвіска або модернізована конструкція рами, які дозволяють більш точно і легко управляти транспортним засобом. Також більш досконала ергономіка S 1000 RR забезпечується за рахунок нової рами і обтічника. Стрімкий зовнішній вигляд моделі дозволяють підкреслити світлодіодні фари, які передбачені в базовому комплектуванні. У даній моделі фронтальні датчики поворотів прикріплені ні на обтічник, а вбудовані в дзеркала заднього огляду – вони забезпечують не тільки гарний зовнішній вигляд, але і багатофункціональність. Ззаду вся світлова техніка вбудована в єдиний модуль: поворотники, стоп-сигнали, фари знаходяться в підставці для номера.

1/1

Готовий до перегонів.

BMW S 1000 RR – вірний товариш на гоночному треку. За рахунок світлової техніки, вбудованої в дзеркала для заднього огляду і утримувачу для держномера, спортбайк можна перепідготувати для заїзду тільки за кілька секунд – потрібно тільки звільнити його від трьох елементів!

Пакет М Спорт можна підключити в ролі опції, з його допомогою BMW S 1000 RR з вражаючого мотоцикла перетвориться в непереможний снаряд для гонок. За рахунок даного пакета вага техніки знижується на 3,5 кг, і становить 193,5 кг. Набір подібних опцій складається з коліс з карбону, спорт-сидіння М, значно завищеного хвоста М, полегшеної батареї М, режимів їзди Про (вони складаються з трьох режимів, що настроюються RacePro1-3, а також автономної рятувальної системи) і маятника М. Водій може самостійно налаштувати допустиме втручання технологій ABS, DTC, алгоритма зворотного зв'язку з мотором, анті-вилки, технології перешкоди ковзання і різних опцій.

РЯДНИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДВИГУН

207
л.с. (152 кВт) при 13,500 об / хв
100
Н-м (і більше) в діапазоні від 5,500 до 14,500 об / хв
193.5
кг - споряджена маса (з пакетом М Спорт)
14.600
об / хв - максимальні оберти двигуна
Чотирициліндровий рядний чотиритактний двигун з рідинно-масляним охолодженням

Вражаюча міць і чотири циліндри.

BMW S 1000 RR оснащений чотирициліндровим двигуном, який створений з нуля. Мотоцикл не просто збільшив свою потужність, набираючи 207 к.с. (152 кВт) при 13500 об./хв. – він нарощує значний обертовий елемент в розширеному діапазоні оборотів. Технологія варіювання висоти підйому клапанів і зміни фази розподілу газу ShiftCam забезпечує відмінну віддачу мотора навіть при невеликій середній швидкості обертів.

Більш того, двигун відрізняється меншою вагою і невеликими розмірами. Мотор легше на 4 кг і значно вужче за рахунок вдосконаленого приводу ГРМ, вдосконаленого прослизаючого зчеплення, повного впускного клапана з титану. Всі ці деталі сприятливо вплинули на ергономіку і на маневреность моделі – це можна відчути відразу, тільки сівши за кермо.

ВІДЧУЙТЕ ГОНОЧНИЙ ЗВУК НОВОГО RR

Старт

Огляд інновацій.

BMW ShiftCam – крутний елемент в широкому діапазоні.

З цією технологією можна відразу відчути перевагу. Навіть при маленьких або середніх оборотах забезпечується прекрасна тяга. BMW ShiftCam дозволяє регулювати амплітуду підйому клапанів і змінювати фази розподілу газу в залежності від швидкості обертів мотора.

АБС і ABS Pro – динаміка і вражаюча міць.

У новій моделі RR передбачені системи АБС і ABS Pro, що змінюють принцип свого функціонування на відміну від встановленого режиму – «DYNAMIC», «ROAD», «RACE», «RAIN» або ж «RACE Pro». Вирішувати тільки водієві, що в пріоритеті – найбільша швидкість або вражаюча стабільність.

Асистент Pro.

Дана технологія, що входить до складу базового оснащення, розроблена спеціально для гоночної траси і дороги загального призначення, щоб перемикати швидкості, не вижимаючи зчеплення. Так водієві вдасться зосередити всю свою увагу на дорозі і не відволікатися на другорядні маніпуляції управління. Також за рахунок оптимальної синхронізації обертів мотора при перемиканні передач, система робить рух більш стабільним. В результаті – велика швидкість, повноцінний контроль і максимальне задоволення від поїздки.

Інноваційна система DDC – ідеальні властивості шасі для будь-якої дороги або треку.

У ролі функції для нового мотоцикла надається новітня технологія DDC. Відповідно до неї електронно-працюючі клапани управляються синхронно з механічними. Система весь час проводить аналіз умов пересування та підганяє властивості демпфірування за 10 мілісекунд. Також водій має можливість вручну перенастроювати шасі.

Ефектні та ефективні світлодіодні фари.

Світлодіодні фари не можна переплутати з іншими виробами. Це можна віднести не тільки до самих фар, а й вбудованим в дзеркала заднього огляду сигналам повороту, а також світлотехніки, вбудованої в єдиний блок ззаду мотоцикла.

TFT-екран на 6,5 дюймів.

Кольоровий екран, діагональ якого становить 6,5 дюймів, обладнаний декількома функціями виведення даних – справжній еталон серед супербайків. Функція Pure Ride дозволяє відображати на дисплеї тільки найважливішу інформацію. Доступ до інших важливих даних забезпечує трійка екранів Core Ride. Мультіконтролер, розміщений на лівій ручці керма, дозволяє легко переключатися з одного екрана на інший.

Ергономіка – максимальний комфорт, стабільність і простір рухів.

У BMW S 1000 RR не тільки зменшилася маса і його вага тепер становить 197 кг. Також він відрізняється більш зручною ергономікою. Бак для палива, рама, підніжка і сидіння – модернізації піддалися всі ці елементи, щоб управління моделлю стало простішим і зручнішим.

Вибравши пакет доповнень М Спорт, вдасться отримати фрезеровані підніжки, які можуть регулюватися, спорт-сидіння М і вдосконалене кермо. З цими елементами управління стане комфортніше на гоночній трасі і звичайній дорозі.

Підвіска – доступні регулювання, властивості і чутливість.

Мотоцикл обладнаний маятником з алюмінію, що забезпечує просту передачу крутного елемента і зменшений вплив на шасі при стрімкому наборі швидкості – так вдається зберегти покришки при частому прискоренні. Задній амортизатор піддається меншому нагріванню, оскільки розміщений далі від мотора. Також амортизатор відрізняється великим діаметром штока, це забезпечує більш ефективну роботу в різній ситуації.

Базове сидіння і опціональне.

Стандартна модель сидіння (з висотою 824 мм, відстанню по внутрішньому шву штанів 1829 мм) розроблена для максимального комфорту, свободи рухів і контакту з транспортним засобом.

Крім того, також пропонується опціональне спорт-сидіння М. Воно характеризується нековзним покриттям і жорсткою піною, які гарантують більший контроль над мотоциклом при різкому розгоні і екстреному гальмуванні. Дана модель сидіння входить в пакет доповнень М спорт і доступна в 3-х варіантах з різною висотою – 814/824/849 мм. Сидіння також можна купити окремо як аксесуар.

Підставка для номерного знака з вбудованою світловою технікою.

Трансформувати дорожню модель в гоночну досить легко, оскільки в тримач для номера вбудована вся необхідна задня світлова техніка – поворотники, стоп-сигнали, ліхтарі і підсвічування держномера. Для підготовки RR до гоночного заїзду не потрібно прибирати велику кількість елементів.

Чотири базових режима їзди і функції Race Pro 1-3.

У базовому комплектуванні моделі є 4 типи їзди – «RACE», «ROAD», «RAIN», а також «DYNAMIC». Ці режими ідеально підігнані для будь-яких ситуацій на дорозі. Також прихильники трек-днів мають можливість обладнати мотоцикл опціональними режимами Pro, що складаються з трійки настроюваних опцій – RACE Pro 1/2/3. Всіх їх можна згенерувати в індивідуальному режимі. В налаштуваннях можна змінити принцип зворотного зв'язку мотора, силу його пригальмовування, функціонування протибуксувальної системи DTC, контроль за віллі, ABS і ABS-Pro.

Системи безпеки і неймовірній швидкості.

Модель S 1000 RR підготовлена ​​до будь-яких умов. За рахунок чотирьох стандартних режимів їзди, мотоцикл ідеально підійде для будь-якого стилю їзди і різних ситуацій на дорозі, а трійка додаткових режимів дає можливість побити всі досягнення на гоночній трасі. За рахунок мультіконтролера на рульовій консолі і 6,5-дюймового дисплея, вдається легко вибрати різний режим, перенастроївши за своїм бажанням відгук важеля акселератора і силу пригальмовування мотором, функціонування системи DTC (куди входить опція WheelieControl), ABS, а також DDC. Також передбачена технологія LaunchControl, обмежувач швидкісного режиму на піт-лейн, рятувальна служба на старті в пагорб і гальмуванні. За допомогою всього одного натискання можна встановити принцип функціонування DTC, затримавши або прискоривши її вторгнення. Дана система функціонує непомітно під час їзди і плавно на будь-якому швидкісному режимі за рахунок інтелектуального реагування та 6-ти осьових датчиків пересування.

Відмінна стійкість і зчеплення з покриттям.

BMW S 1000 RR – одна в світі модель мототехніки з шасі з алюмінію, яке раніше встановлювалося виключно на техніці для гонок. За рахунок цього зменшуються безпружинні маси на 0,3 кг, збільшуючи маневреність і швидкість. Цілком піддається регулюванню амортизатор розміщений далеко від мотора, тому він менше нагрівається, адже нагрів може погіршити його функціонування.

Оптимальне гасіння будь-яких вибоїн на трасі.

За рахунок технології DDC мотоцикл S 1000 RR прекрасний в управлінні і відмінно демпфірує будь-які вибоїни на дорозі. Також зміни відбулися на принципі функціонування адаптивного шасі – в різних ситуаціях DDC в режимі замовчуванням відрізняється жорстким настроюванням керованого клапана в електронному режимі, що працює одночасно з механічним. При необхідності за 10 мілісекуд клапан можна відкрити, що пом'якшить роботу шасі. Суттєвою чуйністю і точністю функціонування відрізняється вдосконалений анодований плаваючий поршень.

ДАНІ ТА ОБЛАДНАННЯ

Швидкість, яку можна побачити.

Новий S 1 000 RR не прикидається вовком в овечій шкурі. Його дизайн відразу ж говорить все про неймовірну динаміку.

ДАНІ ТА ОБЛАДНАННЯ

НЕЙМОВІРНИЙ СПОРТ

Комбінезон ProRace.

ProRace – це гоночний комбінезон, який ідеально підходить для RR. Він забезпечує максимальну безпеку і свободу рухів.

ІДЕАЛЬНИЙ СТИЛЬ

Рукавички ProRace.

Рукавички ProRace відрізняються не тільки захистом, але і неймовірно комфортні.

Шолом Race

З шоломом Race і його великим візором ви можете повністю зосередитися на маршруті.

Чоботи ProRace

Зроблені для справжніх гонок. Жорстка структура з вуглепластика забезпечує найвищий рівень захисту.

ІНШІ МОДЕЛІ

Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.