
S 1000 RR
Нова модель BMW S 1000 RR
втілення ідеальної швидкості.
Модель просто створена для встановлення нових рекордів. 113 Нм обертового елемента, 207 к.с. при 13500 об./хв. – при цьому близько 100 Нм доступний в діапазоні від 5500 до 14500 об./хв. Після десяти років з моменту демонстрації RR самого першого покоління ми встановлюємо нові правила в класі спортивних мотоциклів. Модель S 1000 RR розроблена з нуля. Вона відрізняється більшою потужністю і значно легше попередніх розробок. Це новий ідеал. Бажаєте весь час залишатися на лідируючій позиції? В такому випадку нова модель RR – Ваш ідеальний варіант.

ДИЗАЙН
Підберіть колір.
Ми підготували для Вас кілька новин, і вони всі хороші. Мотоцикл S 1000 RR доступний для замовлення в декількох колірних варіаціях – червона модель Racing Red, а також триколор Motorsport.
Motorsport
Легендарні кольори BMW Motorsport з багатою гоночною історією. Відразу видно – перед вами серйозний мотоцикл.
Silver metallic
Black Storm Metallic
Спортивний та імпульсивний: лакофарбове покриття Blackstorm metallic підкреслює потужний зовнішній вигляд мотоцикла.
Створений бути лідером.
Зовнішній вигляд S 1000 RR повністю відображає його неймовірні тех-характеристики. Будь-який елемент створений для позамежної швидкості. Наприклад, інноваційна підвіска або модернізована конструкція рами, які дозволяють більш точно і легко управляти транспортним засобом. Також більш досконала ергономіка S 1000 RR забезпечується за рахунок нової рами і обтічника. Стрімкий зовнішній вигляд моделі дозволяють підкреслити світлодіодні фари, які передбачені в базовому комплектуванні. У даній моделі фронтальні датчики поворотів прикріплені ні на обтічник, а вбудовані в дзеркала заднього огляду – вони забезпечують не тільки гарний зовнішній вигляд, але і багатофункціональність. Ззаду вся світлова техніка вбудована в єдиний модуль: поворотники, стоп-сигнали, фари знаходяться в підставці для номера.
Готовий до перегонів.
BMW S 1000 RR – вірний товариш на гоночному треку. За рахунок світлової техніки, вбудованої в дзеркала для заднього огляду і утримувачу для держномера, спортбайк можна перепідготувати для заїзду тільки за кілька секунд – потрібно тільки звільнити його від трьох елементів!
Пакет М Спорт можна підключити в ролі опції, з його допомогою BMW S 1000 RR з вражаючого мотоцикла перетвориться в непереможний снаряд для гонок. За рахунок даного пакета вага техніки знижується на 3,5 кг, і становить 193,5 кг. Набір подібних опцій складається з коліс з карбону, спорт-сидіння М, значно завищеного хвоста М, полегшеної батареї М, режимів їзди Про (вони складаються з трьох режимів, що настроюються RacePro1-3, а також автономної рятувальної системи) і маятника М. Водій може самостійно налаштувати допустиме втручання технологій ABS, DTC, алгоритма зворотного зв'язку з мотором, анті-вилки, технології перешкоди ковзання і різних опцій.
РЯДНИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДВИГУН



Вражаюча міць і чотири циліндри.
BMW S 1000 RR оснащений чотирициліндровим двигуном, який створений з нуля. Мотоцикл не просто збільшив свою потужність, набираючи 207 к.с. (152 кВт) при 13500 об./хв. – він нарощує значний обертовий елемент в розширеному діапазоні оборотів. Технологія варіювання висоти підйому клапанів і зміни фази розподілу газу ShiftCam забезпечує відмінну віддачу мотора навіть при невеликій середній швидкості обертів.
Більш того, двигун відрізняється меншою вагою і невеликими розмірами. Мотор легше на 4 кг і значно вужче за рахунок вдосконаленого приводу ГРМ, вдосконаленого прослизаючого зчеплення, повного впускного клапана з титану. Всі ці деталі сприятливо вплинули на ергономіку і на маневреность моделі – це можна відчути відразу, тільки сівши за кермо.
ВІДЧУЙТЕ ГОНОЧНИЙ ЗВУК НОВОГО RR
Огляд інновацій.
Системи безпеки і неймовірній швидкості.
Модель S 1000 RR підготовлена до будь-яких умов. За рахунок чотирьох стандартних режимів їзди, мотоцикл ідеально підійде для будь-якого стилю їзди і різних ситуацій на дорозі, а трійка додаткових режимів дає можливість побити всі досягнення на гоночній трасі. За рахунок мультіконтролера на рульовій консолі і 6,5-дюймового дисплея, вдається легко вибрати різний режим, перенастроївши за своїм бажанням відгук важеля акселератора і силу пригальмовування мотором, функціонування системи DTC (куди входить опція WheelieControl), ABS, а також DDC. Також передбачена технологія LaunchControl, обмежувач швидкісного режиму на піт-лейн, рятувальна служба на старті в пагорб і гальмуванні. За допомогою всього одного натискання можна встановити принцип функціонування DTC, затримавши або прискоривши її вторгнення. Дана система функціонує непомітно під час їзди і плавно на будь-якому швидкісному режимі за рахунок інтелектуального реагування та 6-ти осьових датчиків пересування.

Відмінна стійкість і зчеплення з покриттям.
BMW S 1000 RR – одна в світі модель мототехніки з шасі з алюмінію, яке раніше встановлювалося виключно на техніці для гонок. За рахунок цього зменшуються безпружинні маси на 0,3 кг, збільшуючи маневреність і швидкість. Цілком піддається регулюванню амортизатор розміщений далеко від мотора, тому він менше нагрівається, адже нагрів може погіршити його функціонування.
Оптимальне гасіння будь-яких вибоїн на трасі.
За рахунок технології DDC мотоцикл S 1000 RR прекрасний в управлінні і відмінно демпфірує будь-які вибоїни на дорозі. Також зміни відбулися на принципі функціонування адаптивного шасі – в різних ситуаціях DDC в режимі замовчуванням відрізняється жорстким настроюванням керованого клапана в електронному режимі, що працює одночасно з механічним. При необхідності за 10 мілісекуд клапан можна відкрити, що пом'якшить роботу шасі. Суттєвою чуйністю і точністю функціонування відрізняється вдосконалений анодований плаваючий поршень.

ДАНІ ТА ОБЛАДНАННЯ

Швидкість, яку можна побачити.
Новий S 1 000 RR не прикидається вовком в овечій шкурі. Його дизайн відразу ж говорить все про неймовірну динаміку.
НЕЙМОВІРНИЙ СПОРТ

Комбінезон ProRace.
ProRace – це гоночний комбінезон, який ідеально підходить для RR. Він забезпечує максимальну безпеку і свободу рухів.
