loader

Мюнхен/Монако. Ексклюзивна виставка Top Marques у Монако (MC) стала ідеальним майданчиком для презентації нового проекту тюнінгу BMW R 18 від Radikal Chopper.

R 18 Magnifica був представлений 8 червня під час прем'єри шоу в Монако: екстремальна інтерпретація німецького максі-крейсера, в якому розкіш, майстерність та шляхетність використовуваних матеріалів поєднуються у цьому унікальному та чарівному мотоциклі. Розробка цього проекту на замовлення Officine Riunite Milanesi була доручена генію та мистецтву Андреа Радаеллі з Radikal Chopper: щасливий союз, який із цим першим спільним проектом породив Radikal Design.

BMW R 18 Magnifica.

Ручна робота з використанням благородних матеріалів, таких як латунь, алюміній та дерево, з дизайном, не схожим на жодне інше замовлення: це BMW R 18 Magnifica.

Ідея створення нестандартного мотоцикла на базі BMW R 18 належить Рафаелло Польчі, власнику Officine Riunite Milanesi і давньому ентузіасту мотоциклів, але проект і виготовлення належать Андреа Радаеллі з Radikal Chopper, добре відоме ім'я в галузі спеціальне видання BMW R 1100 S.

Дизайн BMW R 18 Magnifica натхненний вінтажними мотоциклами 1920-х, 30-х і 40-х років і, зокрема, BMW R 37, об'єктами, які «володіють неймовірною чарівністю, яку навіть сьогодні не можуть відтворити багато сучасних мотоциклів». Використання певного матеріалу, такого як дерево, нагадує про мотоцикли минулого, які використовували його для певних деталей, таких як рукоятки; ідея, яка також спала на думку, коли ми думали про старі автомобілі BMW 1940-х років з дерев'яним кермовим управлінням. Використання цього матеріалу також відповідає бажанню надати мотоциклу щось живе. Більш того, дерево гармонійно поєднується з дизайном R 18 Magnifica, надаючи цій моделі шик, ретро та сучасний ефект, водночас.

Викуваний вручну з благородних матеріалів.

Ніяких САПР або рендеринга як відправна точка, а максимум ескіз мотоцикла: все інше залежить від творчої уяви Андреа Радаеллі.

Спочатку R 18 був задуманий без всіх елементів, необхідних для серійного виробництва, а потім був переосмислений з урахуванням пропорцій між передньою та задньою частиною мотоцикла для досягнення гармонійної візуальної логіки.

На R 18 Magnifica нічого не купується, все (або майже все) продумано та побудовано вручну. Винятком є ​​диски, виготовлені із заготівлі та оброблені на верстатах із числовим програмним керуванням, але завжди за проектом Radikal Chopper. Навіть інноваційні гальмівні диски та супорти були створені спеціально.

Хвіст і сидіння є цілісною підвіскою і дають уявлення про ширяння в повітрі. Задня частина виконана з червоного дерева з центральною секцією з полірованої нержавіючої сталі, що надає мотоциклу дорогоцінного каменю. Виделки мають той же нахил, що й оригінальні, але на вигляд нагадують такі на вінтажних мотоциклах, проте всередині вони абсолютно сучасні, зібрані із заготівельних деталей. Електрична система була змінена; все повністю функціональне. Розміри, диски та шини залишилися вірними оригіналу.

Під ретро-естетикою ховається технологічно сучасний мотоцикл, полегшений приблизно на 100 кг: фактично вага BMW R 18 Magnifica становить близько 250-260 кг порівняно з 345 кг оригінальної моделі.