loader

Прем'єра Concept R 18 /2 на виставці EICMA.

Другий концепт круїзера BMW Motorrad.

Всього шість місяців тому компанія BMW Motorrad викликала фурор на виставці Concorso d'Eleganza Villa d'Este, представивши світу Concept R 18. На шоу EICMA в Мілані ми показуємо другу версію концептуального круїзера з вражаючим двоциліндровим опозитним двигуном об'ємом 1800 куб. см.

Друге видання: Concept R 18 /2.

У цього концепту не просто інша назва. Якщо перший R 18 мав класичний образ, то характер R 18 /2 зовсім інший. Він яскравий. Він зухвалий. Він гучний. І він демонструє, наскільки різним буде серійний BMW R 18, який з'явиться в 2020 році.

До речі, крім двох «офіційних» концептів, в цьому році шанувальники мотоциклів вже бачили два унікальних кастома, побудованих на базі нового опозитного двигуна об'ємом 1800 куб. см. Один з них - Departed від японського ательє CUSTOM WORKS ZON, а другий - Birdcage від американців з Revival Cycles.

Друге видання: Concept R 18 /2.

Груба сила.

Представивши перший Concept R 18, дизайн-студія BMW Motorrad в Мюнхені вирішила не зупинятися і за участю шведської компанії UCC створила концепт R 18 /2. Новий мотоцикл - це динамічний сучасний круїзер. Він має ті ж елегантні пропорції, що і перший R 18, але при цьому могутніший і динамічніший.

R 18 другої версії привертає увагу своїм ефектним і м'язистим виглядом, який відрізняє його від початкового концепту R 18, характерними рисами якого були ретро-дизайн і безліч хромованих деталей. Нова модель, оснащена потужним опозитним двигуном, має невеликий обтічник і яскраве забарвлення, яке контрастує з темною рамою, вилкою і кришками двигуна.

Груба сила.
«
Оригінальний R 18 і його друга версія покликані продемонструвати дві діаметрально протилежні концепції мотоцикла. І все - на базі однієї моделі.
Барт Янссен Гресбек
»
1/4

Динамічні деталі.

У новому концепті класичні спицьовані колеса поступилися місцем кованим двоколірним, а стандартні гальма - гоночним механізмам Brembo. Короткий передній обтічник в стилі R nineT Racer підкреслює динамічний потенціал мотоцикла, оснащеного найбільшим опозитним мотором в історії BMW, і захищає від вітру на високій швидкості.

Витончене ретро-сидіння, яким був оснащений перший концепт R 18, замінено на полуторне сидіння в стилі сучасних круїзерів - і це надає концепту R 18 /2 більш динамічний вид і підкреслює його приналежність до сегменту класичних, але швидких мотоциклів. Заднє крило стало коротшим і тепер прикріплено до рами, ніби облягаючи заднє колесо.

Динамічні деталі.
Динамічні деталі.

Унікальний дизайн, гідний захоплення і викликає бажання проїхатися.

У той час як перший концепт R 18, безсумнівно, вражає своєю елегантністю, R 18 /2 покликаний продемонструвати універсальність моделі в плані можливостей кастомізації і створення варіантів дизайну в різних стилях. В даному випадку це сучасний і динамічний круїзер з рамою Soft Tail, який стилістично більше нагадує кастом на базі серійної моделі.

Унікальний дизайн, гідний захоплення і викликає бажання проїхатися.
«
Дизайн концепту R 18 - це оригінальна інтерпретація наших класичних моделей. Зовнішність другої версії концепту зовсім інша - по суті це кастомізований серійний мотоцикл.
Барт Янссен Гресбек
»

В процесі розробки концепту R 18 його творці черпали натхнення з історії марки і її знаменитих моделей, а його друга версія навіяна моделями 80-х років. Вона створена для більш високих швидкостей і далеких відстаней. Її сидіння ширше і розташоване не так низько, як у концепту R 18, тому посадка водія стала більш агресивною, і йому не потрібно настільки сильно тягнутися до ручок керма, які розташовані вище.

Низький і витягнутий силует, характерний для мотоциклів цього сегмента, залишився недоторканим. У дуплексній рамі закріплений великий і дуже потужний опозитний двигун з чорними глянцевими кришками циліндрів, виконаними з нержавіючої сталі. Друга версія концепту R 18 вище попередньої моделі і відрізняється спортивним агресивним характером.

Вихідний дизайнерський задум залишився незмінним - за розмірами, конструкцією і формою рама нової моделі ідентична рамі R 18. Нова модель також має відкриту карданну передачу і класичний краплевидний бензобак. Вихлопна система виготовлена німецькою фірмою Hattech, за якою закріпилася репутація надійного виробника глушників для класичних і кастомних мотоциклів BMW.

ПРОЦЕС ВИРОБНИЦТВА

1/4

СТРИМАНІСТЬ? ЦЕ НЕ ПРО НЬОГО!

Друга версія покликана продемонструвати універсальність вихідного концепту, завдяки якій можна повністю змінити вигляд мотоцикла, незначно модифікувавши деякі деталі і не чіпаючи при цьому основні компоненти: раму, бак і двигун.

Розроблена компанією BMW Motorrad і виготовлена вручну друга версія концепту R 18, незважаючи на аналогічну з ним основу, відрізняється зовсім іншим характером і є втіленням універсальності в плані можливостей кастомізації.

Це ще один яскравий концептуальний мотоцикл, з появою якого все ближче стає початок серійного виробництва подібних круїзерів, яке намічено на 2020 рік.

Concept R 18 вривається у життя.

BMW Motorrad представляє свій новий концептуальний мотоцикл на виставці Concorso d'Eleganza Villa d'Este.

МОТОЦИКЛИ HERITAGE

R nineT Scrambler

Heritage
ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ

R nineT Racer

Heritage
ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ

R nineT Urban G/S

Heritage
ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ

R nineT Pure

Heritage
ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ

R nineT Scrambler

Heritage
ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ