Всього шість місяців тому компанія BMW Motorrad викликала фурор на виставці Concorso d'Eleganza Villa d'Este, представивши світу Concept R 18. На шоу EICMA в Мілані ми показуємо другу версію концептуального круїзера з вражаючим двоциліндровим опозитним двигуном об'ємом 1800 куб. см.
Оригінальний R 18 і його друга версія покликані продемонструвати дві діаметрально протилежні концепції мотоцикла. І все - на базі однієї моделі.Барт Янссен Гресбек
Дизайн концепту R 18 - це оригінальна інтерпретація наших класичних моделей. Зовнішність другої версії концепту зовсім інша - по суті це кастомізований серійний мотоцикл.Барт Янссен Гресбек
В процесі розробки концепту R 18 його творці черпали натхнення з історії марки і її знаменитих моделей, а його друга версія навіяна моделями 80-х років. Вона створена для більш високих швидкостей і далеких відстаней. Її сидіння ширше і розташоване не так низько, як у концепту R 18, тому посадка водія стала більш агресивною, і йому не потрібно настільки сильно тягнутися до ручок керма, які розташовані вище.
Низький і витягнутий силует, характерний для мотоциклів цього сегмента, залишився недоторканим. У дуплексній рамі закріплений великий і дуже потужний опозитний двигун з чорними глянцевими кришками циліндрів, виконаними з нержавіючої сталі. Друга версія концепту R 18 вище попередньої моделі і відрізняється спортивним агресивним характером.
Вихідний дизайнерський задум залишився незмінним - за розмірами, конструкцією і формою рама нової моделі ідентична рамі R 18. Нова модель також має відкриту карданну передачу і класичний краплевидний бензобак. Вихлопна система виготовлена німецькою фірмою Hattech, за якою закріпилася репутація надійного виробника глушників для класичних і кастомних мотоциклів BMW.
ПРОЦЕС ВИРОБНИЦТВА
СТРИМАНІСТЬ? ЦЕ НЕ ПРО НЬОГО!
Друга версія покликана продемонструвати універсальність вихідного концепту, завдяки якій можна повністю змінити вигляд мотоцикла, незначно модифікувавши деякі деталі і не чіпаючи при цьому основні компоненти: раму, бак і двигун.
Розроблена компанією BMW Motorrad і виготовлена вручну друга версія концепту R 18, незважаючи на аналогічну з ним основу, відрізняється зовсім іншим характером і є втіленням універсальності в плані можливостей кастомізації.
Це ще один яскравий концептуальний мотоцикл, з появою якого все ближче стає початок серійного виробництва подібних круїзерів, яке намічено на 2020 рік.