
F 800 GS Adventure
BMW F 800 GS ADVENTURE.
В яку б віддалену місцевість не привели вас дороги, BMW F 800 GS Adventure допоможе впоратися з будь-якими випробуваннями. На цьому мотоциклі зупиняють свій прискіпливий вибір справжні мандрівники. Ті, що не бояться відійти від знайомих доріг і готові подолати великі відстані, досліджуючи світ. З надійним і сильним компаньйоном в особі F 800 GS Adventure вирушайте назустріч нескінченним пригодам.


ДИЗАЙН F 800 GS ADVENTURE
Оберіть свій стиль.
Стиль Rallye
Racing Blue metallic
Мандрівник, що долає світ.
Кожна деталь F 800 GS Adventure пройнята духом подорожей. Починаючи з високого вітрового скла і закінчуючи тримачами багажної системи. Оригінальне бічне оздоблення і великорозмірний паливний бак не приховують безсумнівної спорідненості F 800 GS Adventure з сімейством GS. Характер мотоцикла підкреслюється незвичайними деталями:
- оцинкованим облицюванням радіатора з оновленим логотипом GS;
- написом GS на матовому вітровому склі.
Весь вигляд туристичного ендуро говорить про його готовність підкорювати світ.
ДВОЦИЛІНДРОВИЙ РЯДНИЙ ДВИГУН


Чотиритактний двоциліндровий двигун з водяним охолодженням

Безграничні можливості.
F 800 GS Adventure не визнає, що перешкоди і перепони бувають непереборними. Його потужний двоциліндровий двигун розвиває 85 к.с. При крутному моменті 83 Нм при 5750 об / хв цей ендуро-байк має запас потужності, достатній, щоб незворушно пройти будь-які випробування в умовах бездоріжжя. Більш точний контроль над прискоренням забезпечується системою Ride-by-Wire. Маючи в своєму розпорядженні великий паливний бак (обсяг – 24 літри), F 800 GS Adventure долає відстані, непосильні для багатьох мотоциклів. Адже він витрачає 4,3 л палива на 100 кілометрів.
ОЦІНІТЬ ЗВУК ДВИГУНА F 800 GS ADVENTURE
Стандартний глушник
Спортивний глушник Akrapovič
ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ F 800 GS ADVENTURE

Свобода руху і комфорт.
F 800 GS Adventure не боїться випробувань, які обіцяють далекі подорожі. Він долає піщані дюни і річкові броди, гірські перевали і серпантини. Це забезпечується:
- потужною рамою;
- великими ходами підвісок – 230 мм спереду і 215 мм ззаду;
- системою ABS, яка є у розпорядженні стандартної комплектації;
- двома режимами водіння – Rain і Road. А також двома опціональними – Enduro і Enduro Pro
У будь-яких дорожніх умовах водієві забезпечений належний комфорт за рахунок системи курсової стійкості ASC. Вона запобіжить пробуксовці заднього колеса на слизькому покритті.
