До родини мотоциклів BMW R 18 приєднуються новий BMW R 18 Transcontinental в форматі Grand American Tourer і BMW R 18 B в стилістиці «беггер». Мотоцикли натхненні нескінченними американськими хайвею і духом справжньої свободи на двох колесах.
Як і інші моделі BMW R 18, нові R 18 Transcontinental і R 18 B поєднують в собі високу потужність двигуна «Big Boxer», класичну концепцію шасі, ексклюзивне обладнання та ефектний дизайн.
BMW R 18 Transcontinental ідеальний для подорожей на далекі відстані в американському стилі - як поодинці, так і з пасажиром і багажем. У свою чергу, BMW R 18 B спроектований як «машина райдера», яка доставляє емоційне задоволення від водіння і чудово підходить для незабутніх круїзів.
У числі індивідуальних особливостей нового BMW R 18 Transcontinental - передній обтікач з високим вітровим склом, вітрозахисні щитки і закрилки, чотири аналогових елемента приладової панелі, кольоровий TFT-дисплей розміром 10,25 дюйма, додаткові фари, а також новітня акустична система Marshall.
Крім того, BMW R 18 Transcontinental містить захисні дуги двигуна, бічні кофри, верхній кофр об'ємом 48 л, підігрів сидінь, хромовану обробку деталей і оформлення двигуна в кольорі Silver metallic.
Новий BMW R 18 B, навпаки, не має верхнього кофра, а стилістика «беггер» підкреслюється більш низьким вітровим склом і завужені сидінням. Ряд елементів екстер'єру BMW R 18 B виконаний в чорному кольорі, включаючи кожух двигуна, дзеркала заднього виду, вилку, елементи керма, комбінацію приладів і колісні диски.
Найпотужніший опозитний двигун BMW в історії.
Серцем нових BMW R 18 Transcontinental і BMW R 18 B виступає 2-циліндровий опозитний двигун, відомий як «Big Boxer» і розроблений спеціально для моделей BMW R 18. Його технічні характеристики демонструють спадкоємність з традиційними оппозітнимі двигунами з повітряним охолодженням, які дарують задоволення від водіння вже більше семи десятиліть - з моменту початку виробництва першого мотоцикла BMW в 1923 році.
Найпотужніший у світі серійний 2-циліндровий опозитний двигун для мотоциклів при робочому обсязі 1802 куб.см. розвиває 91 к.с. і 158 Н · м, а також відрізняється вражаючою тягою і глибоким насиченим звучанням.
«Big Boxer» має повітряно-масляне охолоджування і алюмінієвий корпус. Вага двигуна разом з системою впуску і коробкою передач становить 110,8 кг. На відміну від класичних двохклапанних оппозітних двигунів BMW Motorrad з повітряним охолодженням, колінчастий вал «Big Boxer» має додатковий корінний підшипник, що дозволяє запобігти небажаним коливання.
Конструкція шасі.
В основі шасі нових BMW R 18 Transcontinental і BMW R 18 B лежать дуплексная рама зі сталевих труб і каркас з формованих деталей, виконаний з листового металу. Їх конструкція продовжує давні традиції BMW Motorrad.
Найвища якість і увага до дрібниць проявляються навіть у ледь помітних деталях, таких як зварні з'єднання між сталевими трубами, а також литими або кованими елементами. Хромований карданний вал прикритий заднім маятником аналогічно тому, як це було реалізовано в легендарному BMW R 5.
Кут повороту керма нових BMW R 18 Transcontinental і BMW R 18 B досягає 62,7 градуса, тоді як у моделей BMW R 18 і BMW R 18 Classic цей показник становить 57,3 градуса. Кастор колеса збільшений з 150 мм до 183,5 мм, а довжина колісної бази нових мотоциклів зменшена з 1731 мм до 1695 мм.
Прогресивна підвіска та потужні гальма.
Підвіска нових BMW R 18 Transcontinental і BMW R 18 B спеціально не припускє будь-які регулювання, які доводилося б додатково вносити водієві. Тут застосовуються телескопічна вилка і центральна амортизаційна стійка-кантилевер з прогресивними характеристиками, а також змінним переднатягненням пружини, які в сукупності забезпечують чудові керованість і плавність ходу.
Як і в легендарному BMW R 5, пір'я телескопічною вилки закриті автентичними кожухами. Діаметр пера вилки становить 49 мм, а хід підвіски - 120 мм спереду і ззаду.
За ефективне уповільнення відповідають потужні гальмівні механізми в поєднанні з антиблокувальною гальмівною системою BMW Motorrad Full Integral ABS. Діаметр кожного з гальмівних дисків досягає 300 мм. На передній осі застосовуються два диска і фіксовані чотирипоршневі супорти.
BMW R 18 Transcontinental і BMW R 18 B оснащуються легкосплавними колісними дисками діаметром 19 дюймів спереду і 16 дюймів ззаду. Список оригінальних аксесуарів BMW Motorrad містить додаткові варіанти колісних дисків з хромованою обробкою, а також дизайном Machined або 2-Tone-Black.
Допоміжні асистенти.
Всі нові BMW R 18 Transcontinental і BMW R 18 B в якості стандартного оснащення містять систему динамічного круїз-контролю (DCC). Вона автоматично підтримує задану водієм швидкість руху в діапазоні від 15 до 180 км / ч. Вибрана швидкість зберігається навіть в момент спуску з гори.
Опціональний активний круїз-контроль (ACC) забезпечує ще більш плавний рух, самостійно контролюючи дистанцію до впередиидущего транспортного засобу на відстані до 120 м за допомогою радарів в передньому обтічнику.
Активний круїз-контроль (АСС) працює в діапазоні швидкостей від 30 до 160 км / ч. Система АСС також гарантує безпечне проходження поворотів шляхом зниження швидкості, дозволяючи досягти найбільш оптимального кута нахилу.
Удосконалена ергономіка.
Нові BMW R 18 Transcontinental і BMW R 18 B характеризує найбільш розслаблений, так зване «середнє» розташування підніжок, що повністю відповідає філософії цих мотоциклів.
Розташування рукояток керма, сидіння і підніжок утворює традиційний для BMW Motorrad ідеальний «ергономічний трикутник». У стандартній комплектації висота сидіння BMW R 18 Transcontinental становить 740 мм, а висота сидіння BMW R 18 B - 720 мм.
Всі нові BMW R 18 Transcontinental оснащені сидінням підвищеної комфортності і його підігрівом, що забезпечує максимальну зручність в поїздках на далекі відстані як в соло-круїзі, так і разом з пасажиром. Базове оснащення BMW R 18 Transcontinental включає в себе підніжки, а новий R 18 B доповнений широкими площадками для ступень.
Новий BMW R 18 Transcontinental містить систему вентиляції з двома дефлекторами, встановленими збоку від обтічника, яка дозволяє водієві насолоджуватися охолоджуючим потоком повітря. Цю модель також відрізняють вітрозахисні екрани на кожухах двигуна, що підвищують комфорт в дальніх подорожах.
Класичні прилади, кольоровий TFT-дисплей і навігація - вже в стандартному оснащенні.
Чотири аналогових круглих елемента з написом «BERLIN BUILT» надають унікальність місця водія нових BMW R 18 Transcontinental і BMW R 18 B. Один з індикаторів демонструє залишковий «резерв потужності», доступний водію в поточний момент.
У канонічний дизайн мотоциклів органічно вписується сучасний 10,25-дюймовий кольоровий TFT-дисплей високої чіткості з роздільною здатністю 1920х720 пікселів, а також інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом.
Цифровий дисплей дозволяє виводити карту навігації прямо зі смартфона за допомогою додатка BMW Motorrad Connected, що усуває необхідність в додатковому екрані. Крім того, в паливний бак інтегрований спеціальний відсік для зберігання з можливістю зарядки мобільного телефону. Обидві моделі можуть бути опціонально укомплектовані системою безключового доступу Keyless Ride.
Три режиму водіння, а також системи ASC і MSR.
Нові BMW R 18 Transcontinental і BMW R 18 B вже на рівні стандартного оснащення мають три режими водіння: Rain, Roll і Rock. У режимі Rain відгук дроселя стає м'якше, а калібрування систем ASC і MSR налаштована з урахуванням вологого дорожнього покриття. У режимі Ride все системи націлені на досягнення ідеальних показників на будь-якому покритті. Режим Rock дозволяє повністю розкрити динамічний потенціал моделей, роблячи відгук на подачу газу ще більш гострим, а система ASC при цьому допускає невеликі пробуксовки.
Система контролю стійкості (ASC) і система контролю гальмування двигуном (MSR) також включені в стандартну комплектацію нових мотоциклів. Система MSR запобігає пробуксовку заднього колеса в результаті різкої подачі газу або перемикання на знижену передачу. У списку додаткових опцій присутні система допомоги при русі заднім ходом для більш зручного маневрування і функція Hill Start Control для ефективного старту з місця.
Культовий силует в поєднанні з жорсткою рамою і сучасними технологіями.
Новий BMW R 18 Transcontinental повністю відображає філософію розкішного турера, в той час як BMW R 18 B виконаний в стилістиці «беггер».
Дизайн цих байків переносить культовий стиль туристичних і круїзних мотоциклів минулого в наші дні. Лаконічність, втілена в безлічі класичних моделей BMW Motorrad, збереглася в кожній деталі нових мотоциклів. До легендарним моделям BMW з оппозітнимі двигунами відсилають такі елементи, як дуплексная рама зі сталевих труб, 24-літровий паливний бак, контрастна забарвлення, а також конструкція підвіски і карданного валу.
Ще один компонент пізнаваного дизайну BMW R 18 Transcontinental і BMW R 18 B - яскраві світлодіодні фари з покажчиками повороту. Виразний вигляд задньої частини підкреслює підсвічування номерного знака, укладена в хромований корпус. На додаток до основної світлодіодним фарі R 18 Transcontinental оснащується ще двома - з боків від обтічника.
Опциональная функція адаптивного освітлення Adaptive Turning Light робить водіння ще більш безпечним. Світлодіодні фари з такою функцією пропонують найширший діапазон висвітлення серед всіх варіантів світлодіодним оптики на мотоциклах BMW. Світловий пучок адаптується до кута повороту і нахилу байка, змінюючи напрямок в діапазоні до 35 градусів.
Акустична система Marshall переносить користувача в нове звукове вимірювання.
BMW R 18 Transcontinental і BMW R 18 B пропонують пережити досконалої новий музичний досвід завдяки акустичній системі Marshall, яка входить в стандартну комплектацію мотоциклів. Базова аудіосистема від знаменитого британського виробника включає в себе двохсмугові динаміки, інтегровані в передню частину обтічника. Класичний вид штатної акустики підкреслюють чорні грати з білими емблемами Marshall.
В якості опції доступні акустичні системи Marshall Gold Series Stage 1 і Stage 2, які дарують ще більше яскраві емоції від прослуховування улюбленої музики. Незрівнянне якість звуку забезпечують до 4 динаміків і 2 сабвуфера загальною потужністю 280 Вт.
Легендарна компанія Marshall була заснована в Ханвелле, Лондон. Зараз вона базується в Мілтон-Кінс на південному сході Великобританії. Протягом 60 років компанія виробляє гітарні підсилювачі, які використовують кращі музиканти всього світу. З 2012 році лінійка продуктів поповнилася навушниками і активними аудіоколонками, які відзначені престижними нагородами і користуються величезною популярністю у меломанів.
Ексклюзивні BMW R 18 Transcontinental First Edition і BMW R 18 B First Edition.
З моменту виходу на ринок нові BMW R 18 Transcontinental і BMW R 18 B будуть пропонуватися в ексклюзивних версіях First Edition. Мотоцикли особливої серії поєднують в собі фірмовий вигляд моделей BMW R 18 з елементами в класичному кольорі Blackstorm metallic і контрастними лініями в кольорі Lightwhite. Ексклюзивність моделей додатково підкреслюється хромованою обробкою, високоякісним швом на сидіння і емблемами «First Edition» на багажних кофрах.
Для покупців BMW R 18 Transcontinental або BMW R 18 B в версії First Edition підготовлений вітальний набір «First Edition». У спеціальному боксі c зображенням двигуна моделі R18 зібрані такі пам'ятні аксесуари, як історичні гвинти та емблеми паливного бака, робочі рукавички, викрутка, кепка з написом «R 18 First Edition», шкіряний ремінь з емблемою «R 18 First Edition» і книга про 100 -річної історії BMW Motorrad.
Вражаючий асортимент аксесуарів і ексклюзивні деталі Option 719.
Лінійка оригінальних аксесуарів BMW Motorrad надає максимум можливостей для індивідуалізації BMW R 18 Transcontinental і BMW R 18 B. Зокрема, для нових байків доступні колекції дизайнерських алюмінієвих деталей, створені спільно з Roland Sands Design і вже знайомі по моделям BMW R 18 і BMW R 18 Classic.
Нові BMW R 18 Transcontinental і BMW R 18 B можна оснастити додатковими опціями з пакету екстер'єру Option 719, включаючи забарвлення Option 719 Galaxy Dust metallic. Лінійка оригінальних аксесуарів, крім іншого, містить верхній кофр-органайзер і задню сумку, виконану з тканини в поєднанні з натуральною шкірою.