loader
R nineT Urban G/S - Edition 40 Years GS
Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового оснащення, а також специфічних вимог ринку.

R NINET URBAN G/S КОЛЬОРУ «EDITION 40 YEARS GS»

ЛЕГЕНДАРНИЙ ДИЗАЙН

Чорно-жовтий дизайн «Edition 40 Years GS» - це спадщина перших легендарних туристичних ендуро BMW Motorrad, і перш за все - BMW R 100 GS. Характерні кольори явно нагадують мотоцикл, який отримав свого часу прізвисько «Джміль». На сучасному R nineT Urban G/S моделі «Edition 40 Years GS» фрезеровані кришки головок блоку циліндрів Option 719 і захист для рук жовтого кольору демонструють нашу любов до деталей. Образ завершують позашляхові шини і високо розташована вихлопна система Scrambler. Всі ці елементи зовні нагадують про багату подіями 40-річну історію GS.

ГОЛОВНІ ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ «EDITION 40 YEARS GS»

Неповторний дизайн R nineT Urban G / S і легендарний зовнішній вигляд «Джмеля» R 100 GS: унікальний образ, наповнений історією успіху.

R nineT Urban G/S – чудова основа

R nineT Urban G / S надихає. Його неповторний зовнішній вигляд, сучасний опозитний двигун, геометрія і збалансовані динамічні властивості обіцяють чисте задоволення від водіння. А завдяки численним можливостям індивідуалізації ви створите свій унікальний мотоцикл. І ви отримаєте повну свободу в дорозі: як на міських вулицях, так і при спонтанному виїзді на гравійну дорогу.

БІЛЬШЕ ПРО R nineT Urban G/S

R nineT Urban G/S – чудова основа

40 РОКІВ ПРАГНЕННЯ ДО ПРИГОД

Від Африки до Центральної Азії: за 40 років існування GS цей мотоцикл побував у найвіддаленіших куточках світу. Він долав будь-які перешкоди на бездоріжжі і був вірним супутником в місті. Саме GS заснував клас туристичних ендуро і є його незмінним лідером і по сей день.

1980
рік запуску у виробництво першого R 80 G / S
6
всього поколінь GS в різних варіантах
40
років випускається легендарний GS
1.2
мільйона GS вироблено на сьогоднішній день

Більше 40 років GS є синонімом пригод і тяги до нових відкриттів. Навколо цього мотоцикла виросло кілька поколінь - і всі вони є частиною однієї великої родини. Відчуйте дух GS в кожному кілометрі шляху. Історія почалася в 1980 році з моделі R 80 G/S, яка стала справжньою легендою як серед мандрівників, так і серед спортсменів.

З ендуро-гонок на дороги загального користування

1978 - 1980:

У 1978 році компанія BMW Motorrad взяла дві медалі на знаменитій гонці International Six Days Enduro з прототипами GS 80, які були розроблені групою інженерів у вільний від роботи час. Їх успіх довів, що великий мотоцикл з опозитним двигуном може бути відмінно підготовлений як для асфальту, так і для бездоріжжя. У 1980 році в серію пішов перший BMW R 80 G/S.

З ендуро-гонок на дороги загального користування
Початок великої подорожі
Початок великої подорожі

1980 - 1987:

З моделлю GS компанія BMW Motorrad представила перший в світі мотоцикл, ідеально підходив як для доріг, так і для бездоріжжя. GS був гарний скрізь! Незалежно від того, яке покриття було під колесами, водій завжди мав контроль над ситуацією і максимальний комфорт у подорожі. Уже перший GS оснащувався одностороннім маятником Monolever, який був міцніше і легше звичайного. Крім того, з ним було набагато зручніше міняти колесо. Саме R 80 G/S заснував клас туристичних ендуро і домінує в ньому донині.

GS набирає обертів

1987 - 1996:

Модель другого покоління, R 100 GS, зробила великий ривок вперед. Мотоцикл був найпотужнішим і швидким ендуро на ринку. Двошарнірний маятник Paralever забезпечив новий рівень комфорту і контролю як на асфальті, так і на бездоріжжі. За свій характерний окрас чорно-жовтий R 100 GS отримав прізвисько «Джміль». Цей колір залишається дуже популярним серед шанувальників марки - і саме в цей колір пофарбовані ювілейні моделі F-серії 2020 року.

GS набирає обертів
Нова глава в історії туристичних ендуро
Нова глава в історії туристичних ендуро

1994 - 2003:

Протягом своєї історії GS залишався вірним своїм принципам, але при цьому постійно розвивався. У 1994 році була представлена модель третього покоління R 1100 GS з чотирьохклапанним двигуном. Він підняв комфорт і позашляхові здібності на абсолютно новий рівень. У 1999 році йому на зміну прийшов R 1150 GS, ще більш потужний і функціональний. Нарешті, в 2002 році вперше була представлена модифікація R 1150 GS з приставкою Adventure в назві.

Від двох циліндрів до одного і назад

2000 - 2008:

Дуже популярні і доброзичливі до новачків моделі F 650 Funduro і F 650 ST мали принципово нові двигуни - одноциліндрові і з рідинним охолодженням. Вони мали достатньо потужності для їзди по місту і бездоріжжю, і стали основою для моделей F 650 GS та F 650 GS Dakar. У 2008 році були представлені F 650 GS і F 800 GS - повністю нові моделі, оснащені вже двоциліндровими двигунами.

Від двох циліндрів до одного і назад
Опозитний двигун рідинного охолодження
Опозитний двигун рідинного охолодження

2004 - 2017:

У 2004 році компанія BMW Motorrad представила R 1200 GS. Мотоцикл отримав новий більш потужний двигун і при цьому став на 30 кілограмів легше. А ще десять років тому з'явився R 1200 GS нового покоління з принципово новим двигуном рідинного охолодження. Мотоцикл отримав напівактивну підвіску Dynamic ESA, яка зробила керування ще більш комфортним, ніж будь-коли раніше.

GS отримує ще більше потужності

У наступні роки BMW Motorrad продовжувала вдосконалювати GS. Новітня модель R 1250 GS вперше отримала систему зміни фаз газорозподілу BMW ShiftCam, яка забезпечила ще більше тяги у всьому діапазоні обертів.

GS отримує ще більше потужності

#SPIRITOFGS

Вже понад 40 років #SpiritofGS об'єднує мотоциклістів, і ця спільнота поділяє цей дух по всьому світу. Просто почніть кататися, випробуйте нові пригоди і відкрийте для себе незвідане - разом ми завжди пишемо нові історії. Дозвольте спільноті GS надихнути вас на нові враження. Випробуйте #SpiritofGS.

Випробуйте пригоди GS спільноти

Відправляйтеся в захоплюючу пригоду GS з нашою новою серією "Adventures of a Lifetime".