Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового оснащення, а також специфічних вимог ринку.
R nineT Scrambler
ДИЗАЙН R NINE T SCRAMBLER
Чому можна говорити про типовий скремблер.
Мотоцикл ніби перенісся з легендарних 1970-х – справжнього золотого століття скремблеров. Погляд затримується на характерних рисах:
- гофрованій телескопічній вилці;
- гордо задертому глушнику;
- великому 19-дюймовому передньому колесі.
Сталевому паливному баку надали відтінок «матового металіка» за рахунок використання кольору Monolith. Це підкреслило благородство дизайну. Ледь побачивши перехрещені спиці в колесах, розумієш, що бездоріжжям цей мотоцикл не налякати. Впевненість в цьому зростає, якщо підкріпити її установкою опціональних позашляхових шин.
Не можна не затримати погляд на прошитому шкіряному сидінні, спідометрі, що отримав аналоговий дисплей і круглій фарі. Нанесена на неї емблема BMW стає завершальним акордом при знайомстві із зовнішнім виглядом класичного скремблера.
ДВОЦИЛІНДРОВИЙ ОПОЗИТНИЙ ДВИГУН
116
Н · м - макс. крутний момент при 6000 об. / хв
220
кг - споряджена маса
1.170
куб. см - об'єм
820
мм - висота сидіння
Чотиритактний двоциліндровий опозитний двигун з повітряно-масляним охолодженням
ВІДЧУЙТЕ ЗВУК R NINE T SCRAMBLER
ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ R NINE T SCRAMBLER
БІЛЬШЕ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ
Класичне двомісне сидіння
Одномісне сидіння