ДИЗАЙН
Створений бути лідером.
Зовнішній вигляд S 1000 RR повністю відображає його неймовірні тех-характеристики. Будь-який елемент створений для позамежної швидкості. Наприклад, інноваційна підвіска або модернізована конструкція рами, які дозволяють більш точно і легко управляти транспортним засобом. Також більш досконала ергономіка S 1000 RR забезпечується за рахунок нової рами і обтічника. Стрімкий зовнішній вигляд моделі дозволяють підкреслити світлодіодні фари, які передбачені в базовому комплектуванні. У даній моделі фронтальні датчики поворотів прикріплені ні на обтічник, а вбудовані в дзеркала заднього огляду – вони забезпечують не тільки гарний зовнішній вигляд, але і багатофункціональність. Ззаду вся світлова техніка вбудована в єдиний модуль: поворотники, стоп-сигнали, фари знаходяться в підставці для номера.
Готовий до перегонів.
BMW S 1000 RR – вірний товариш на гоночному треку. За рахунок світлової техніки, вбудованої в дзеркала для заднього огляду і утримувачу для держномера, спортбайк можна перепідготувати для заїзду тільки за кілька секунд – потрібно тільки звільнити його від трьох елементів!
Пакет М Спорт можна підключити в ролі опції, з його допомогою BMW S 1000 RR з вражаючого мотоцикла перетвориться в непереможний снаряд для гонок. За рахунок даного пакета вага техніки знижується на 3,5 кг, і становить 193,5 кг. Набір подібних опцій складається з коліс з карбону, спорт-сидіння М, значно завищеного хвоста М, полегшеної батареї М, режимів їзди Про (вони складаються з трьох режимів, що настроюються RacePro1-3, а також автономної рятувальної системи) і маятника М. Водій може самостійно налаштувати допустиме втручання технологій ABS, DTC, алгоритма зворотного зв'язку з мотором, анті-вилки, технології перешкоди ковзання і різних опцій.
РЯДНИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДВИГУН
Чотирициліндровий рядний чотиритактний двигун з рідинно-масляним охолодженням
ВІДЧУЙТЕ ГОНОЧНИЙ ЗВУК НОВОГО RR
Огляд інновацій.
Системи безпеки і неймовірній швидкості.
Модель S 1000 RR підготовлена до будь-яких умов. За рахунок чотирьох стандартних режимів їзди, мотоцикл ідеально підійде для будь-якого стилю їзди і різних ситуацій на дорозі, а трійка додаткових режимів дає можливість побити всі досягнення на гоночній трасі. За рахунок мультіконтролера на рульовій консолі і 6,5-дюймового дисплея, вдається легко вибрати різний режим, перенастроївши за своїм бажанням відгук важеля акселератора і силу пригальмовування мотором, функціонування системи DTC (куди входить опція WheelieControl), ABS, а також DDC. Також передбачена технологія LaunchControl, обмежувач швидкісного режиму на піт-лейн, рятувальна служба на старті в пагорб і гальмуванні. За допомогою всього одного натискання можна встановити принцип функціонування DTC, затримавши або прискоривши її вторгнення. Дана система функціонує непомітно під час їзди і плавно на будь-якому швидкісному режимі за рахунок інтелектуального реагування та 6-ти осьових датчиків пересування.