loader
Меню
Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового оснащення, а також специфічних вимог ринку.

BMW HP4 RACE.

ІНЖЕНЕРНИЙ ШЕДЕВР.

BMW HP4 RACE – це не просто шедевр інженерної технології, а й вираз захоплених відчуттів. Будучи розробленим і виробленим для гоночної траси, мотоцикл символізує всю пристрасть до швидкісної їзди. Велика кількість нововведень переслідують головне завдання – розширити межі можливостей. В даному байці вперше в світі використані диски коліс і сам обід з вуглепластика (вуглецевих волокон). А завдяки величезній потужності, порядка 215 к.с., і вазі в 146 кг створюється враження, що динамічність HP4 здатна порушити всі закони фізики.

Величезна рідкість і ексклюзив

Серія випущена на світовий ринок обмеженою кількістю тиражу – 500 примірників. Кожен з гоночних мотоциклів даної моделі вироблений фахівцями виключно ручним способом і йому на спеціальному ярлику присвоєно особистий порядковий номер. Квінтесенція захопленості виконується нами лише тільки для тих, хто її розмежовує, не містить меж і переосмислює свої вимоги, не зупиняється на досягнутому і крокує далі. Таких зовсім небагато – всього 750.

ПОВНІСТЮ КАРБОНОВІ – ВСЕ АБО НІЧОГО

Повністю карбонова рама RTM – це мінімальна вага і максимальна жорсткість. Те, що потрібно для гоночного мотоцикла.

Колеса HP4 RACE також виконані з вуглепластика.

Вони на 770 г легше, ніж ковані гоночні колеса HP, і це дає відчутну перевагу при гальмуванні, прискоренні і поворотах.

1/1

Новинка полегшеної конструкції.

Рама для мотоцикла BMW HP4 вироблена з вуглецевого пластику і є суцільною деталлю від корпусу керуючої колонки до маятникового шарніра. У порівнянні з традиційною, така рама дає вагову економію до 4-х кілограм. Сутність карбону (carbon fiber polymer) BMW RACE HP4 полягає в його характеристиках і властивостях, а не в зовнішньому дизайні – він легкий, жорсткий і дуже міцний.

ДИЗАЙН HP4 RACE

HP4 RACE в нерухомому стані. Твір сучасного інженерного мистецтва.

Бездоганність до найменших деталей.

Байк Race HP4, створений для гоночної траси, містить високий карбоновий обтічник, дієво відтинає гарячі і холодні повітряні потоки. Саме лобове скло, що має куполоподібну форму, також гарантує кращий захист байкера від зустрічного вітру. Бездоганне фарбування в кольори BMW Мотоспорт (Light white, Racing red або Blue metallic), в поєднанні з незабарвленими запасними частинами і вуглепластиковим деталями, робить мотоцикл неймовірно привабливим зовні. Його дизайном можна насолоджуватися не тільки при їзді, але навіть коли він не на ходу і стоїть без руху.

Приголомшлива увага до деталей – навіть назва моделі HP4 RACE нанесено на розділений обтічник.

Вилка Öhlins FGR 300, що відповідає вимогам чемпіонату WSBK, забезпечує ідеальну керованість.

Незабарвлений вуглепластик і кольори спортивного відділення BMW Motorrad Motorsport – це красиво!

Задня частина, також виконана з вуглепластика, регулюється за кутом нахилу.

1/1

ЧОТИРИЦИЛІНДРОВИЙ ГОНОЧНИЙ ДВИГУН

158
кВт (215 к.с.) при 13 900 об / хв (максимальні оберти 14 500 об / хв)
999
куб. см - об'єм
120
Н · м - макс. обертаючий момент
14.500
U / хв. / Максимальні оберти
Чотирициліндровий чотиритактний рядний двигун з водяним/масляним охолодженням – це теж справжній шедевр.

Ручна збірка, орієнтована на потужність по максимуму.

Движок мотоцикла, виготовлений вручну в місті Берліні, являє подальший розвиток і вдосконалення гоночних варіантів двигунів, таких як WM або WSBK. Байк виробляє 215 кінських сил або 158 кіловат, а гранична частота крутного моменту збільшується до 14500 оборотів в хвилину. Найбільше обертання досягає 120 Нм при 10 тис. оборотах за одну хвилину. Після обкатки мотоцикла в лабораторії, 1-е технічне обслуговування, охоплюючи заміну масел, проводиться тільки після того, коли мотор запущений і пройшов тестування фахівцями на стенді для випробувань. Двигун проходить процедуру ендоскопії для виявлення будь-яких несправностей і пошкоджень, після чого професіонали регулюють газорозподільні фази, а також зазори впускних клапанів. І тільки після цього BMW HP4 остаточно готовий показати свої потенційні можливості на старті мотоциклетної гоночної траси.

1/1

ВІДЧУЙТЕ ЗВУК HP4 RACE

Старт

Приладова панель 2D

Найкраща система гоночної телеметрії для HP4 RACE.

ДІЗНАЙТЕСЬ БІЛЬШЕ

ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ HP4 RACE

Основні моменти в деталях

Двигун

Сила і бездоганність. Корпус двигуна оброблений гарячим ізостатичним пресуванням (HIP), де найменші повітряні кишені були видалені з окремих деталей під високим тиском. Легкі і міцні залізні шатуни для автоспорту об'єднуються з посиленням 0.5 г і пересуваються в буквально рівноважному колінчастому валу. Поршні, в кількості чотирьох штук, спарені і вдосконалені для протистояння великих швидкостей крутіння і навантажень. Найбільший регульований тиск масла в насосі було зменшено з шести до 5-ти бар, і в сукупності з рідким маслом 0W-40 реально знижує втрати потужності. Кожен движок HP4 розроблений з жорсткими допусками для максимальної потужності. Після повної перевірки мотора камера згоряння проходить ендоскопічну діагностику, щоб перевірити її на наявність яких-небудь дефектів. Згодом, як мотор пройшов сувору перевірку на стенді для випробувань, можна повністю реалізувати його потенціал.

Гальмагальмівний пристрій

Продуктивність гальм і гальмівна характеристика розташовуються на найвищій рівневій ступені. Супорт GP4 PR BREMBO добре популярний з MOTO GP і містить T-FLOAT гальмівний диск, діаметр якого 320 міліметрів. Маючи 6.75 мм товщину, двигун переносить найвищі робочі навантаження. Моноблочний гальмівний супорт має особливу термостійкість, а титанові поршні зі зниженим процесом тертя заокруглюють його магістраль. Супорти оснащені BREMBO колодками.

Підніжки + Shift Assist Pro

Шестишвидкісна коробка передач EVO скоротила хід перемикання і включає в себе вторинну коробку передач. Вона управляється з підтримкою HP RACE. Байкер, в результаті, має чіткий зворотний зв'язок з будь-яким перемиканням швидкостей через відсутність пружинного приводу. Як трапляється в гоночному спорті, 1-ша шестерня розташована зверху, а шестерні з 2 по 6 підключаються шляхом переміщення важеля вниз. Управління колесом і крутний момент мотора налаштовуються на режими – WET, INT, DRY1, DRY2, відповідно. Піт-обмежувач готовий до використання, коли обрана 1-ша передача. У стані спокою управління запуском проводиться в автоматичному режимі. Це дає можливість гонщику зосередитися ще на старті.

Керуюча головка + вилочний міст

У всіх HP-4RACE є своя послідовно пронумерована вуглепластикова пластинка, яка втоплена в міст вилки. Активне шасі можливо пристосувати абсолютно для будь-якого виду гоночної траси. Застосовуючи змінне регулювання зміщення, мотогонщики можуть налаштувати фабричні опції 30 мм за допомогою вкладишів в 26-32 або 28-30 міліметра. Сам кут розвороту керуючої головки на 0.5 градусів нижче звичайної моделі в 65.5. Його можливо відрегулювати до (±) 0,5-1 градуси. Завдяки таким налаштуванням, показники CASTOR зможуть досягти 95-112 міліметрів.

Перемикальний блок

Дюралюмінієва фрезерована панель кнопок дає доступ до необхідних найважливішим налаштуванням їзди з особливою точністю управління. Можна перемикати екрани монітора приладової панелі зліва і виконувати всі налаштування EBR, а також – DTC. Обидві ці опції для чотирьох режимів їзди, кнопка пуску, обмежувач піта і перемикач аварійного стану знаходяться з правого боку.

Сидіння + ергономіка

Краща ергономічність для будь-якого автогонщика. Традиційне крісло становить у висоту 831 мм, виключно невисоке відрегульоване сидіння – 816 міліметрів, і найвища регуліровка – 846 мм. Крім цього, механізм фрезерованої підставки для ніг містить 8 всіляких налаштувань. Конусність керма також може бути відрегульована на 15°.

D.T.C + E.B.R

Механізм динамічного контролю тяги бере дані від повторно вмонтованого датчика відносної швидкості. Тягову напругу можливо регулювати до ± 7, і на вибір доступні 4 режими їзди: INT або WET, DRY-1 або DRY-2. Вони варіюються в залежності від прогресивного відображення передач, відносного граничного крутного моменту і специфікації управління колесом. Спільно з E.B.R (моторне гальмо), гонщики можуть впливати на властивості як гальмування, так і прискорення і нормально адаптуватися до умов треку.

Карбонові колеса

Обода з вуглепластика і особлива система коліс здатні заощадити додатково 1,5 кг ваги щодо кованих коліс. Значно зменшені розміри коліс, особливо по колу, помітні при кожній зміні напрямку і при гальмуванні. Для з'єднань матеріалу оптимальна позитивна фіксація досягається за рахунок усадки і вдавлення у допоміжні деталі, такі як кріплення ланцюгового ремінця з алюмінію. Ця конструкція забезпечує додаткову стабільність в порівнянні з традиційними класичними пристроями.

Титанові гвинти

Суха вага байка має 146 кілограмів (з повним баком DIN – 171 кг), для мотоцикла це важка робота. Кожна складова була оптимізована по масі або відкинута, якщо це не є абсолютно необхідним. Зниження ваги триває до найдрібніших деталей, аж до економії одного грама на деталях, при збереженні або поліпшенні їх функції. Наприклад, титанові болти використовуються в двигуні і рамі з обмеженою кількістю метричних розмірів, щоб не тільки знизити вагу, але і зменшити чисельність важливих інструментів.

HP4 RACE в деталях

Експерти пояснюють основні моменти

ДО ВІДЕО

Тур на завод в Берліні

За лаштунками: виробництво HP4 RACE

ДО ВІДЕО

У погоні за немислимим

Супербайк BMW HP4 RACE – кращий гоночний мотоцикл

Для деяких наявність межі – це просто банальні обмеження. Для інших – це виклик. Створивши і запустивши у виробництво HP4 RACE, ми показуємо пристрасть і потяг тих, хто хоче розширити межі ймовірного і межі своїх можливостей, яким би не був фініш.

АКСЕСУАРИ ДЛЯ HP4 RACE

Аксесуари

Підкати

Швидкий і безпечний підйом переднього і заднього колеса.

Аксесуари

Грілки для шин

Для максимального контакту з трасою прямо зі старту.

Аксесуари

Килимок для піт-лейн

Для зручного обслуговування HP4 RACE.

ЕКІПІРУВАННЯ BMW MOTORRAD ДЛЯ МІСТА І ТРЕКУ

Костюми

Костюм DoubleR

Облягаючий гоночний комбінезон в кольорах BMW Motorsport.

Перчатки

Перчатки DoubleR

Спортивні перчатки зі шкіри кенгуру з частковою перфорацією.

Шоломи

Шолом Race в розфарбуванні Reiterberger

Інтегральний шолом для гонок.

BMW Motorrad Motorsport

Гоночні змагання BMW Motorrad Race Trophy

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

ІНШІ СПОРТИВНІ МОДЕЛІ

Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.